Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE UTILAJE (buldoexcavator si autograder) pentru obiectivul de investitie ?Achizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciul public local - pentru deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi, Comuna Dealu Morii, Judetul Bacau?


Anunt de participare numarul 117284/18.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNADEALU MORII (PRIMARIA DEALU MORII)
Adresa postala:  COMUNA DEALU MORII, Localitatea:  Dealu Morii, Cod postal:  607256, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSTAN, Tel. 0234282771, Email:  [email protected], Fax:  0234282656, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE UTILAJE (buldoexcavator si autograder) pentru obiectivul de investitie ?Achizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciul public local - pentru deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi, Comuna Dealu Morii, Judetul Bacau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Primariei Comunei Dealu Morii, Comuna Dealu Morii, Judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE DE UTILAJE pentru obiectivul de investitie ?Achizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciul public local - pentru deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi? Comuna Dealu Morii, Judetul Bacau?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
43220000-1-Gredere si nivelatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE UTILAJE pentru obiectivul de investitie ?Achizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciul public local - pentru deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi? Comuna Dealu Morii, Judetul Bacau?: 1 Buldoexcavator; 1 Autograder
Valoarea estimata fara TVA: 1, 385, 783RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare - 14.000 lei; garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art. 181;
- Declaratiei privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de D.G.F.P. privind plata taxelor si impozitelor catre stat, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);
- Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale cu valabilitate la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) vizate de organele competante, precum si alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2007 ? 2008 ? 2009) este mai mare sau egala cu 2.600.000 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara;
- Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;
- Documente constatatoare, contractele de furnizare, procesele verbale de predare a produselor, Recomandari de la beneficiari
- Autorizare pentru comercializare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a furnizat, produse similare a caror valoare s-a ridicat la cel putin valoarea de 1.300.000 lei, in maxim 2 contracte de furnizare; Minim 1 recomandare din partea uni beneficiar pentru produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
30%
Descriere: Termen sau termene de livrare
3.
Termen de garantie
20%
Descriere: Termen de garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 11:00
Locul: Primaria Comunei Dealu Morii, Comuna Dealu Morii, Judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor, observator FEADR, observator Directia Generala de Finante Publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): P.N.D.R., F.E.A.D.R., Masura 322 - "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala:  Str. CUZA VODA, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234-513296, Email:  [email protected], Fax:  0234-514275, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA DEALU MORII
Adresa postala:  Comuna Dealu Morii, Judetul Bacau, Localitatea:  Dealu Morii, Cod postal:  607140, Romania, Tel. 0234-282656, Fax:  0234-282656
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2011 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer