Licitatie Publica - Furnizare utilaje de salubrizare
Anunt de participare numarul 107697/14.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Tecuci
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.66, Localitatea: Tecuci, Cod postal: 805300, Romania, Punct(e) de contact: Popovici Nona, Tel. 0236.820561, Email: [email protected], Fax: 0236.816054, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare utilaje de salubrizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Tecuci
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare utilaje de salubrizare: 1 buc. Autogunoiera compactoare si 1 buc. Automaturatoare stradala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144430-1 - Vehicule de curatare a strazilor (Rev.2)
34144512-0-Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. Autogunoiera compactoare si 1 buc. Automaturatoare stradala
Valoarea estimata fara TVA: 887, 097RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 17000 lei, garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG34/2006, certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1700000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor produse - Formular D ?Declaratia privind lista principalelor produse furnizatein ultimii 3 ani? ;2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul furnizarii utilajelor de salubrizare care fac obiectul prezentei proceduri , respectiv Autogunoiera compactoare si Automaturatoare stradala, prin intermediul a maxim 3 contracte cumulatefinalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei , a caror valoarea cumulata va fi de minim 800000 lei .Se vor prezenta copii dupa contractele de furnizare din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractelor, procese verbale de receptie la furnizarea produsului.
3. Pentru fiecare contractmentionat in lista Formularului Q se va completa separat un Formularul R la care se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cumulata va fi de minim 800000 lei .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata garantiei produselor
10%
Descriere: 10pct pentru perioada cea mai mare
3.
Durata de livrare a produselor
15%
Descriere: 15 pct pentru durata de livrare cea mai mica
4.
Durata de interventie pentru asigurare service
10%
Descriere: 10 pct pt durata de interv. service cea mai mica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2010 10:00
Locul: Primaria mun. Tecuci, Sala mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Galati
Adresa postala: str. Brailei, nr 153, loc Galati, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel. 0236460027, Fax: 0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau , dupa caz , instanta judecatoreasca competenta in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 66 , mun. Tecuci, jud. Galati, Localitatea: Tecuci, Cod postal: 805300, Romania, Tel. 0236820561, Email: [email protected], Fax: 0236 816054
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 12:55