Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare utilaje de transport echipamente si dotari specifice investitiei Sistem integrat de gestionare a deseurilor in localitatile din Delta Dunarii


Anunt de participare numarul 87976/06.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Cubanita Ilona, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare utilaje de transport echipamente si dotari specifice investitiei Sistem integrat de gestionare a deseurilor in localitatile din Delta Dunarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatile: Sulina, Sf. Gheorghe, Pardina, Maliuc, Crisan, Chilia, Ceatalchioi, C.A. Rosetti din judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare utilaje de transport echipamente si dotari specifice investitiei Sistem integrat de gestionare a deseurilor in localitatile din Delta Dunarii, conform specificatiilor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34140000-0 - Autovehicule de mare capacitate (Rev.2)
42418940-0-Echipamente de manipulare a containerelor (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare utilaje de transport echipamente si dotari specifice investitiei Sistem integrat de gestionare a deseurilor in localitatile din Delta Dunarii, conform specificatiilor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 683, 701.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 85000 lei iar garantia de buna executie este de 7% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat - conform H.G. nr. 920/2007- programe multianuale prioritare de mediu si gospodarire a apelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilitatea, Decl. priv. calitatea de participant la procedura, Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certif. constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certif. constatator emis de Of. Reg. Com., Certif. de inreg. la Of. Reg. Com.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilanturile contabile din anii 2006, 2007 si 2008, Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani, respectiv 2006, 2007, 2008, trebuie sa fie pozitiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 2600000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, finalizarea a doua contracte de furnizare de produse similare cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 800.000 euro, certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor, descrieri si/sau fotografii/fise tehnice/cataloage pentru produsele ofertate, autorizare din partea producatorului privind livrarea produselor, certificate de calitate si garantie si declaratia de conformitate a producatorului/furnizorului cu agrementul elaborat pentru fiecare produs, Decl. priv. personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani, CV-urile personalului implicat in derularea contractului, certif. in sist. de management al mediului ISO 14001/2004 sau echivalent, certif. in sist. de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, cetif. ISO OHSAS 18001 sau echivalent pentru furnizor si ISO 14001/2004 si SR EN ISO 9001/2001 sau echivalente pt. producator, certificare de conformitate produs in UE, cartile tehnice ale autovehiculelor si declaratie de conformitate CE pentru sasiu si suprastructura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
costuri revizii in garantie
30%
Descriere:
3.
timp de interventie in caz de defectiuni
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiect. proces. repetitiv de ofertare: pretul, distanta pana la unitatea care asigura service-ul, costuri revizii in garantie. Nr.de runde ale LE: 1 runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10615
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S142-207825 din 28.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii nr. 20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila integral in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro, atasata acestui anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960, Email: [email protected], Fax: 0240513071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2009 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer