Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare utilaje pentru proiectul ?CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE A SC VALDEK IMPEX SRL PRIN ACHIZITIONAREA DE UTILAJE COMPLEXE IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR?


Anunt de participare numarul 122185/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Valdek Impex SRL
Adresa postala:  Str.Benedek Elek nr.16/A, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520067, Romania, Punct(e) de contact:  Pal Katalin, Tel. 0267318164, In atentia:  Pal Katalin, Email:  [email protected], Fax:  0267318164, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare utilaje pentru proiectul ?CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE A SC VALDEK IMPEX SRL PRIN ACHIZITIONAREA DE UTILAJE COMPLEXE IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. VALDEK IMPEX S.R.L.
Comuna Valea Crisului, sat Valea Crisului, Judetul Covasna, DJ 121A, F.N.
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea urmatoarelor utilaje de constructii:
- Statie de preparat mixturi asfaltice
- Excavator hidraulic pe pneuri
- Reciclator/ Stabilizator
- Distribuitor de lianti hidraulici tractat
- Rulou vibrocompactor terasamente
- Cilindru vibrocompactor tandem articulat cu bandaje metalice
- Freza rutiera 1m cu banda incarcare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43412000-4 - Malaxoare de pietris cu bitum (Rev.2)
43262000-7-Utilaje excavatoare (Rev.2)
43312000-3-Utilaje pentru instalarea imbracamintei rutiere (Rev.2)
43312400-7-Cilindri compresori rutieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 261, 136.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 205.222, 73 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare - Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? 2007-2013; Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: 1. Bugetul de stat (bugetul consolidat)2. Bugetul local- Declaratie de independenta- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial- Certificatul de inregistrare- Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale
- Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatii sunt obligati sa prezinte o descriere tehnica a utilajelor si echipamentelor care urmeaza sa fie ofertate, din care sa reiasa ca acestea corespund cerintelor tehnice minime prevazute in Caietul de sarcini.Candidatii sunt obligati sa prezinte documente emise de producatorul utilajelor din care sa reiasa asigurarea garantieiprintr-un service autorizat de catre producator pentru fiecare utilaj in parte.Candidatii sunt obligati sa prezinte documente care dovedesc asigurarea suportului tehnic pentru Statia de preparat mixturi asfaltice direct de la producator pe intreaga perioada de garantie.- Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani:
Cerinta minima este de 10.261.136, 60 lei fara TVA sau echivalentul in euro
Candidatii au dreptul de a demonstra experienta similara si prin cumularea a maxim 4 contracte de furnizare care insumate au complexitatea similara solicitata.
- Resurse umane:
Statie de preparat mixturi asfaltice:
- Un inginer cu specializare relevanta in constructia de utilaje - coordonator tehnic
- Un electrician
- Un electronist
Utilaje si echipamente:
- Un specialist (mecanic sau electrician) pt. fiecare utilaj in parte
- Un inginer specialist pt. fiecare marca de utilaje in parte
- Un inginer - coordonator service pt. intreg pachetul de utilajeDeclaratie privindefectivele medii anule ale personalului angajat si al celor de conducere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Prezentarea Formularului nr. 7 Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, insotita de anexa din sectiunea Formulare.Experienta similara. Ofertantul trebuie sa prezinte experientasimilara, analizata dupa cum urmeaza: Cerinta minima este de 10.261.136, 60 lei fara TVA sau echivalentul in euro, calculat la cursul valutar Inforeuro din iulie 2009, 1 EURO = 4, 2135 RON (conform devizului general din cererea de finantare) dintr-un contract de complexitate similara cu a celui supus prezentei proceduri.Candidatii au dreptul de a demonstra experienta similara si prin cumularea a maxim 4 contracte de furnizare care insumate au complexitatea similara solicitata.Prin contract de complexitate similara se intelege contractul prin care se demonstreaza furnizarea a cel putin urmatoarelor: - Statie de preparat mixturi asfaltice;
- Excavator hidraulic pe pneuri;
- Reciclator/ Stabilizator;
- Distribuitor de lianti hidraulici tractat;
- Rulou vibrocompactor terasamente;
- Cilindru vibrocompactor tandem articulat cu bandaje metalice- Freza rutiera 1m cu banda incarcare.Ofertantul va prezenta: - contractul de furnizare;
- procesul verbal de predare primire si punere in functiune;
- recomandarea beneficiarului. Obiectul contractelor de furnizari similare sa se regaseasca in lista principalelor furnizari pe ultimii 3 ani.In cazul contractelor incheiate in alte monede decat Lei, cursul de referinta va fi cursul de schimb valutar Inforeuro din iulie 2009 valabil in lunaiulie 2009.Resurse umane: Ofertantul trebuie sa prezinte personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de furnizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Termenul de finalizare a implementarii proiectului finantat din fonduri europene (12 luni de la data semnarii contractului de finantare) si termenul de livrare indelungata (9 luni ).
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Clasamentul candidatilor selectionati se va intocmi in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de interventie
10%
Descriere: Interventie in cazul defectiunilor
3.
Plan de mentenanta
5%
Descriere: Plan de mentenanta a utilajelor si echipamentelor
4.
Facilitati suplimentare
20%
Descriere: Facilitati suplimentare - statie de asfalt
5.
Facilitati suplimentare
10%
Descriere: Facilitati suplimentare - utilaje si echipamente
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 12:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa, copie act identitate pentru persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? 2007-2013; Axa Prioritara 1 - Un sistem inovativ si ecoeficient de productie; Domeniul major de interventie POS CCE 2007 ? 2013 sprijin financiar cu valoare cuprinsa intre 1.075.001 si 6.450.000 lei acordat pentru investitii in intreprinderile mici si mijlocii
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC VALDEK IMPEX SRL
Adresa postala:  str. Benedek Elek nr.16/A, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520067, Romania, Tel. 0267-318.164, Email:  [email protected], Fax:  0267-318.164
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer