Licitatie Publica - Furnizare utilaje si echipamente pentru ateliere
Anunt de participare numarul 140637/21.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01020
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu nr.1, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL BUHUTAN, Tel. +40 264211630, Email: [email protected], Fax: +40 264212577, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare utilaje si echipamente pentru ateliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lunca de Sus, jud Hargita si/sau oriunde in Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 730, 615 si 4, 394, 095RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimam incheierea unui singur contract-subsecvent pe an, in valoare de minim 58 lei si maxim 290 lei fara tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare utilaje si echipamente pentru ateleiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43800000-1 - Echipament de atelier (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate sunt prezentate in axexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 730, 615 si 4, 394, 095RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
(1) Garantia de participare, trebuie sa fie valabila 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor si se constituie, pe loturi conform Anexei 6, prin virament bancar in contul RO96TREZ2175005XXX000058 Trezoreria Dej sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.(4).Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie (si pe plic) prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si sa mentioneze explicit loturile pentru care s-a depus oferta.(5).IMM-urile pot beneficia de facilitatile oferite de Legea 346, daca prezinta, odata cu dovada constituirii garantiei de participare si documentele prevazute de acest act normativ.(6) In situatia unei contestatii, contestatorului caruia ii va fi respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, se va retine suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 modificata. (1) Cuantumul garantiei de buna executie :10 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA, se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive conform HG nr. 1045/2011.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.(4).IMM-urile pot beneficia de facilitatile oferite de Legea 346, daca prezinta, odata cu dovada constituirii garantiei de buna executie si documentele prevazute de acest act normativ.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Sa nu se incadreze in niciuna dintre prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu morificarile si completarileModalitatea de indeplinire
-Declaratie privind situatia personala (Anexa 1)
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii
scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre administratia locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii
scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Cerinta nr. 2
Sa nu se incadreze in niciuna dintre prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu morificarile si completarile ulterioare
Personalul cu functii de decizie din UM 01020 Dej, sunt: Muresan Ioan, Paval Constantin, Pop Ioan, Mocanu Petru, Buhutan Gabriel, Toderas Felician, Crisan Alexandru, Bombica Gabriel.Modalitatea de indeplinire
-Declaratie pe propria raspundere (Anexa 2)
Cerinta nr. 3
Sa depuna oferta independenta.
Modalitatea de indeplinire
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP (Anexa 3) Cerinta nr. 1
Sa faca dovada inregistrarii legale a activitatii.
Modalitatea de indeplinire
-Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului in original, sau in copie certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertant. Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia prezentarii certificatului constatator in original sau copie legalizata, in termen de trei zile de la primirea solicitarii din partea autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul. Nu exista limite ale valorilor pana la care elemental ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta si numarul participantilor la licit. electronica. Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40/25
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S49-080127 din 10.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 11:00
Locul: U.M. 01020, str. Tudor Vladimirescu, nr.1, loc Dej, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Daca in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2.Ofertantul se va angaja ca pe langa furnizarea produselor sa asigure si instalarea, verificarea metrologica, punerea in functiune si instruirea personalului asa cum este specificat in Anexa 7 la FDA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M. 01020
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu nr.1, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel. +40 0264212689, Email: [email protected], Fax: +40 0264212577
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2012 13:20