Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC LOCAL


Anunt de participare numarul 90512/10.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RUNCU (Consiliul Local al Comunei Runcu)
Adresa postala: Consiliul Local Runcu, Localitatea: Runcu, Cod postal: 217390, Romania, Punct(e) de contact: Adi CIMPEANU, Tel.0253.279400, Email: [email protected], Fax: 0253.278818, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC LOCAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COMUNA RUNCU, JUD. GORJ
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC LOCAL.
SE VOR FURNIZA URMATOARELE UTILAJE SI ECHIPAMENTE:
LOTUL 1 - BULDOEXCAVATOR SI ECHIPAMENTE
LOTUL 2 - TRACTOR RUTIER CU REMORCA BASCULABILA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
34138000-3-Tractoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 - BULDOEXCAVATOR - 1 BUC., ECHIPAMENTE - CONFORM CAIET DE SARCINI,
VALOARE ESTIMATA = 279.900 LEI FARA TVALOTUL 2 - TRACTOR RUTIER - 1 BUC., REMORCA BASCULABILA - 1 BUC.,
VALOARE ESTIMATA = 190.000 LEI FARA TVA
Valoarea estimata fara TVA: 469, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 4.000 lei pentru LOT 1, 3.500 lei pentru LOT 2, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului pentru fiecare lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibiltatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG nr.34/2006Declaratie participant la procedura.
Certificate de atestare emise de autoritati publice ale finantelor publice locale si judetene in original /copie legalizata.
Copie dupa Certificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa, in mod individual, sau ca asociat, la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica - in original/copie legalizata
Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual (anul 2008).Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani / echivalente, scrisoare de bonitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual sa fie pozitiv; Media cifrei de afaceri, pe ultimii 3 ani sa fie de minim: 500.000 lei pentru LOT 1, 350.000 lei pentru LOT 2. Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani / echivalente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Certificarea sistemului calitatii.
Personal de care dispune pentru indeplinirea contractului de furnizare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autorizatie pentru furnizarea produselor.Va fi prezentata autorizarea ofertantului pentru livrarea produselor, emisa de catre producator.Ofertantul va prezenta pentru ultimii 3 ani, minim un contract furnizare similar, pentru fiecare lot, insotitde procesul verbal de predare-primire / receptie si recomandare din partea beneficiarului.Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca producatorul si furnizorul au implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR: EN ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia.Declaratie privind efectivele medii de personal de care dispune ofertantul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F1 / 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 11:00
Locul: COMUNA RUNCU, JUDETUL GORJ, SEDIUL CONSILIULUI LOCAL RUNCU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, reprezentanti ai CRPDRP Craiova, reprezentanti ai M.F.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat cu fonduri FEADR masura 322.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310464, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251-418568, Fax: 0251-415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Runcu
Adresa postala: comuna Runcu, sat Runcu, jud. Gorj, Localitatea: Runcu, Cod postal: 217390, Romania, Tel.0253-279400, Email: [email protected], Fax: 0253/278818
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2009 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer