Licitatie Publica - Furnizare utilaje tip buldoexcavator-la D.S.Albna Iulia(3 buc.)
Anunt de participare numarul 35387/10.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Anatolie Lupoi, Tel.0788522560, Email: [email protected], Fax: 0258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Anatolie Lupoi, Tel.0788522560, Email: [email protected], Fax: 0258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Anatolie Lupoi, Tel.0788522560, Email: [email protected], Fax: 0258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
R.N.P.Romsilva
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare utilaje tip buldoexcavator-la D.S.Albna Iulia(3 buc.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: D.S.Alba Iulia, loc.Alba Iulia, str.Basarabiei, nr.9, jud.Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de utilaje tip buldoexcavator-3 buc.la D.S.Alba Iulia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522000-4 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza 3 utilaje tip buldoexcavator, la valoarea de 1053000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 053, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 7000 lei.Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Pata se face lunar, sursa de finantare-fonduri proprii de investitii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie/Subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita : declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului si documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii privind situatia economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentarea ultimului bilant contabil inregistrat la Directia Finantelor Publice.-Informatii generale, informatiiprivind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Nivel specific minim: 16000000lei, respectiv 5000000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita : informatii privind capacitatea tehnica, experienta similara, recomandari, certificat de conformitate produs, autorizatie pentru livrare produse/atestat de distribuitor autorizat si certificat de origine.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani cu anexa aferenta reprezentand lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sa clienti privati.-O copie dupa cel putin un contract de furnizare incheiat in ultimii 3 ani cu o valuare mai mare sau egala cu 300000 lei sau dupa cel putin 3 contracte de furnizare care au o valoare totalamai mare sau egala cu 900000 lei.-Recomandare privind prestatiile operatorului economic si produsele livrate de acesta din partea altor beneficiari fie ei autoritati contractante sau clienti privati.-Prezentarea de certificate de conformitate produs emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului furnizat, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.-Prezentarea autorizatiei pentru livrarea produsului sau a atestatului de distribuitor autorizat, valabile la data deschiderii ofertelor.-Utilajul trebuie sa fie produs in tarile U.E.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termen de livrare
5%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice si functionale
30%
Descriere:
4.
Disponibilitatea de a asigura servicii postvanzare si asistenta
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra cost de la casieria D.S.Alba Iulia la pretul de 20 lei cu sediul in loc.Alba Iulia, str.Basarabiei, nr.9, jud.Alba la ridicarea documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 12:00
Locul: D.S.Alba Iulia, loc.Alba Iulia, str.Basarabiei, nr.9, jud.Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau inputernicit are drept de participare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Email: [email protected], Fax: 0258810286, Adresa internet (URL): HTTP: fles-fortar.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de contestatar.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel.0788522560, Email: [email protected], Fax: 0258813006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2007 15:18