Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare utilaje(tocatoare de gardina) in cadrul proiectului Colectare selectiva a deseurilor in comuna Prundeni, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 74286/27.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PRUNDENI
Adresa postala: comuna Prundeni, satul Prundeni, judetul Valcea, Localitatea: Prundeni, Cod postal: 247525, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN MIU, Tel.0250810399, In atentia: Catalin Miu, Email: [email protected], Fax: 0250810399, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Publica Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare utilaje(tocatoare de gardina) in cadrul proiectului Colectare selectiva a deseurilor in comuna Prundeni, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Prundeni, sediul Autoritatii Contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui numar de 982 bucati tocatori de gradina, utilaje noi(exclus produse second hand), livrarea acestora la sediul autoritatii contractante (comuna Prundeni, satul Prundeni, judetul Valcea, Romania), pretul acestora incluzand toate taxele.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16160000-4 - Diverse echipamente de gradinarit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionareasi livrarea la sediul autoritatii contractante a unui numar de 982 bucati tocatori de gradina,
Valoarea estimata fara TVA: 356, 466EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare 7129 euro(echivalent in lei la cursul leu/euro-data publicarii anuntului de particpare in SEAPFormular 11, Garantia de buna executie: 10%din valoarea contractuluiFormular 19
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene(PHARE), Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -pe propria raspundere Prezentare Formularul 12A Cerinta obligatorie
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 pe propria raspundere Prezentare Formularul 12B Cerinta obligatorie
Cerificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor(original/copie legalizata) Cerinta obligatorieCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca acesta nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor(original/copie egalizata) Cerinata obligatorie
Persoane juridice/ fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului sau autorizatie de functionaresau altele echivalente : Cerinta obligatorie
Persoane juridice/ fizice straine : documente care dovedesc o forma de inregistrare/testare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat inlimba romana Cerinta obligatorie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitate:
Bilant contabilInformatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie : Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.Cerinta minima obligatorieFisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani completata conform Formular 3 nivel minim impus pentru cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani 300000 euro sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat:
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Recomandari de la beneficiari
Autorizare de la producator
Monstre, descrieri si /sau fotografii
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurare a calitatii
Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie : Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati completat conform Formular 12 DCerinta minima obligatorie : Realizarea a cel putin un contract similar finalizat in valoare de minim 150000 euro sau echivalentCerinta minima obligatorie : Recomandari de la minim 2 beneficiari, din care cel putin o recomandare privind finalizarea unui contract similarCerinta minima obligatorie : Se solicita autorizare de la producator in cazul comerciantilor Formularul 4Cerinta minima obligatorie : In vederea verificarii din punct de vedere al specificatiilor tehnice, ofertantii vor prezenta schite tehnice/fise tehnice/monstre/fotografii relevante pentru produsele ofertateCerinta minima obligatorie : In cazul subcontractarii se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii si serviciile furnizate, insotita de acordurile de subcontractare, in copie.- Formularul 12GCerinta minima obligatorie : Prezentarea ce Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in original sau in copie legalizata: ISO 90001:2000 sau echivalent de la producatorCerinta minima obligatorie : Prezentarea ce Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, in original sau in copie legalizata: ISO 14001:2004 sau echivalent de la producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
766 / 31.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S222-295628din14.11.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2009 12:30
Locul: Sediul Autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ag economici care au depus oferte, avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor in cazul societatilor juridice/copie a documentului de identitate in cazul persoanelor fizice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): program PHARE 2005 coeziune economica si sociala Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in secoarele prioritare de mediuProiect : Colectare selectiva a deseurilor in comna Prundeni, judetul ValceaLinia de buget: RO 2005/017-553.04.01.04.01 Numar de referinta : LD 1/2007- Bugetul local al Consiliului Local al comunei Prundeni
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natioanal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, ,Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea
Adresa postala: Scuarul Revolutiei, nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 204182, Romania, Tel.0250739120, Email: [email protected], Fax: 0250732270, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Prundeni, serviciul Juridic
Adresa postala: Comuna Prundeni, satul Prundeni, Localitatea: Prundeni, Cod postal: 247525, Romania, Tel.0250810399, Email: [email protected], Fax: 0250810399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2009 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer