Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare utilaje(tocatoare de gardina) in cadrul proiectului Colectare selectiva a deseurilor in comuna Prundeni, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 68552/13.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PRUNDENI
Adresa postala: [email protected], Localitatea: Prundeni, Cod postal: 247525, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Dezvoltare Locala, Tel.0250810399, In atentia: Miu Catalin, Email: [email protected], Fax: 0250810399
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Publica Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare utilaje(tocatoare de gardina) in cadrul proiectului Colectare selectiva a deseurilor in comuna Prundeni, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Prundeni
sediul Autoritatii Contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui numar de 982 bucati tocatori de gradina, utilaje noi(xclus produse second-hand), livrarea acestora la sediul autoritatii contractante(comuna Prundeni, satul Prundeni, judetul Valcea, Romania), pretul acestora incluzand toate taxele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16160000-4 - Diverse echipamente de gradinarit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea unui numar de 982 bucati tocatori de gradina
Valoarea estimata fara TVA: 356, 466EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 25223 lei echivalentul a 7129 euro cursul infoeuro din luna august 2008=3, 5381lei-Formular 11Garantiei de buna executie: 10% din valoareafara TVA a contractului-Formular 19
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare(PHARE), bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind eligibilitatea : Cerinta obligatorie: Formular 12 A*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Cerinta obligatorie: Formular 12 B*Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, - in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie: - Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Registrul Comertului
* Cerinta obligatorie: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.valabil la data deschiderii, in original /copie legalizata.
Cerinta obligatorie: - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat - valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
* Persoane fizice romane : Cerinta obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabila pentru anul 2008
* Persoane juridice / fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /testare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitate:
Bilant contabilInformatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.Cerinta minima obligatorie: Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani. - se completeaza conformFormularului 3. Nivelul minim impus pentrucifrade afaceri medieanuala pe ultimii 3 ani - 300.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat:
*Lista principale livrari in ultimii 3 ani*Recomandari de la beneficiari*Autorizarede la producator*Mostre, descrieri si/sau fotografii*Informatii privind subcontractantii*Standarde de asigurarea calitatii*Standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se completeazaFormularul 12DCerinta minima obligatorie: Realizarea a cel putin un contract similar finalizat in valoare de minim150.000 euro.Cerinta minima obligatorie: Recomandaride la minim 2 beneficiari, din care cel putin o recomandareprivind finalizarea unui contract similarCerinta minima obligatorie : Se solicita Autorizare de la producatorin cazul comerciantilor - Formularul 4Cerinta minima obligatorie: In vederea verificarii din punct de vedere al specificatiilor tehnice, ofertantii vor prezenta schite tehnice/ fise tehnice/ mostre/ fotografii relevante pentru produseleofertateCerinta minima obligatorie: - Formularul 12 G: In cazul subcontractarii se solicita : - Lista cuprinzand subcontractantii si serviciile furnizate, insotita de acordurile de subcontractare, in copie.Cerinta minima obligatorie: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in original saucopie legalizataISO 9001 :2000sau echivalent de la producatorCerinta minima obligatorie: Certificate emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, in original sau copie legalizataISO 14001:2004 sau echivalent de la producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4373 / 19.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la casieria unitatii, sau prin virament bancar in contul institutiei deschis la Trezoreria Dragasani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2009 12:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care au depus oferte, in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Program Phare 2005 Coeziune economica sisociala Schema de investitiipentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediuProiect: Colectare selectiva a deseurilor in comuna Prundeni, judetul ValceaLinia de buget: RO 2005/017-553.04.01.04.01 Numar de referinta : LD 1/2007- Bugetul local al Consiliului Local al ComuneiPrundeni.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: StradaStavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea
Adresa postala: Scuarul Revolutiei , nr. 1, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 204182, Romania, Tel.0250 / 739182, Email: [email protected], Fax: 0250 / 732207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Prundeni, serviciul juridic
Adresa postala: comuna Prundeni, satul Prundeni, judetul Valcea, Localitatea: Prundeni, Cod postal: 247525, Romania, Tel.0250810399, Email: [email protected], Fax: 0250810399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer