Licitatie Publica - FURNIZARE VACCINURI
Anunt de participare numarul 15352/22.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA JUDETEANA CONSTANTA
Adresa postala: STR.NICOLAE IORGA NR.89, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: POSTELNICU IULIANA, Tel.0241/481634, In atentia: POSTELNICU IULIANA, Email: [email protected], Fax: 0241/481641
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE VACCINURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONSTANTA, STR.NICOLAE IORGA NR.89
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
VACCIN FEBRA GALBENA, VACCIN DIFTERO-TETANIC, VACCIN FEBRA TIFOIDA, VACCIN POLIO INJECTABIL, VACCIN HEPATITA B, VACCIN HEPATITA A+B, VACCIN MENINGITA MENINGOCOCICA A+C. FORMA FARMACEUTICA: UNIDOZA CU SERINGA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24412000-5 - Medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SUNT SPECIFICATE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 60, 615EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 4000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA(FORMULAR 12A DIN ORD.ANRMAP NR.155/2006), DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG 34/2006(FORMULAR 12B), CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND SUBCONTRACTANTII(FORMULAR 12G DIN ORD.ANRMAP NR.155/2006)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH, LA CASIERIA UNITATII SITUATA IN C-TA, STR.NICOLAE IORGA NR.89
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 10:00
Locul: CONSTANTA, STR.NICOLAE IORGA NR.89
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
UN REPREZENTANT AL OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: STR.TRAIAN NR.31, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6, SECT.6 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Afghanistan, Email: www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR.MIHAI EMINESCU NR.2, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900664, Romania, Tel.0241/480939, Fax: 0241/480945
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2007 14:03