Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare vaccinuri de uz veterinar


Anunt de participare numarul 46478/17.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GIURGIU
Adresa postala: Sos. Bucuresti nr.72, Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: Floarea Dima, Tel.0246230491, Email: [email protected], Fax: 0246210442
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii sanitar veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare vaccinuri de uz veterinar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA GIURGIU , SOSEAUA BUCURESTI NR72, JUD GIURGIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare vaccin antipestos conventonal pt. por domestic; vaccin antipestosmarker pt. porci exploatatii comerciale; vaccin antipestos mistreti;vaccin antirabic pt carnivore domesticesi multispecii;momeli vaccinale vulpi; tuberculina mamifera si aviara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451690-3 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile si obtiunile sint prezentate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 334, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 3340leiSE CONSTITUE PRIN SCRISOARE bANCARA SAU IN CONT RO09TREZ3215005xxx000123 cui 4791420;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5%DIN VALOAREA CONTRACRULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SUBVENTII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fORMULAR 12A;12B12C;Certif. constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si contrib.pt. asigurarile sociale de stat, Certif. constatator emis de ORCin original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generala12J
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilant contabil)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare pe ultimi 3 aniformular12D
recomandarii din partea a 3 beneficiari cu privire la produse similare
Autorizatie de fabricatie pentru produse indigeneAutorizatie de comercializare obtinuta conf. Ordinului ANSVSA nr187/2007
Certif. sistemului calitatii ISO9001-2000 sau echivalent
Certif de calitate/declaratie de conformitate eliberat de firma producatoare pe tip de produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cAIET DE SARCINI in cont RO12TREZ3215009XXX000160 CUI 4791420 SAUla caseria DSVSA Giurgiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2008 11:00
Locul: Sediul DSVSA Giurgiu soseaua Bucuresti nr 72 Jud. Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR.Stravopoleus nr.6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021304641, Fax: 021304642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str Oltenitei nr 107-111, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DSVSA GIURGIU- Compartimentul Juridic
Adresa postala: Soseaua Bucuresti nr.72 jud Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080302, Romania, Tel.0246230491, Fax: 0246210442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer