Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare vane sferice pentru circuite primare si secundare din punctele termice ale RADET Constanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 39287/15.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare vane sferice pentru circuite primare si secundare din punctele termice ale RADET Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul RADET, str. INERIOARA nr. 4 Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie vane sferice, PN 16 - 25, DN 80 - 200, racordare prin SUDURA sau FLANSA, actionare cu tija, utilizate in circuite termice primare si secundare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29131240-0 - Vane sferice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de vane sferice sunt mentionate in caietul de sarcfini. Nu se accepta depunerea de oferte partiale.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300, 000 si 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de a creste sau diminua, in limita maxima de 5% din cantitatea initiala
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare 7000 lei.2. Garantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata se va face in termen de 30 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
2. Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele locale;
3. Declaratie privind eligibilitatea;
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/O.UG.34/2006;
5. Certificat constatator emis de ORC, Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale ofertant;
2. Bilantul contabil anual, situatii financiare anuale, conform ordin nr. 94/2001 depuse la Directia Finantelor Publice, pe ultimii 2 ani cubalantele de verificare contabila anexate la bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
2. Recomandare de la min. 3 beneficiari;
3. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
4. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate;
5. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
6. Autorizare pentru livrarea produselor;
7. Documente care confirma certificarea calitatii - ISO 9001 - 200
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termen de livrare
10%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma unei solicitari scrise la fax 0241/616881, cu o zi inainte;Plata la caserie unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 13:00
Locul: sediu RADET, bdul. TOMIS nr. 107 Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise. Observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.4641, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica CONSTANTA
Adresa postala: Bdul. Tomis nr.107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Email: [email protected], Fax: 0241/616881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2007 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer