Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare vehicule speciale


Anunt de participare numarul 135456/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0991 Bucuresti
Adresa postala: str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011422, Romania, Punct(e) de contact: MIREL STANESCU, Tel. +40 212225007, Email: [email protected], Fax: +40 212225007, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare vehicule speciale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 521, 690.45 si 2, 898, 458EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cel putin un contract subsecvent pe an, in functie de fondurile bugetare ce vor fi alocate. Cantitate minima contract subsecvent: 5 bucati. Cantitate maxima contract subsecvent: 200 bucati.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare vehicule speciale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate acord-cadru: minim 105 bucati si maxim 200 bucati. Cantitate contract subsecvent: minim 5 bucati si maxim 200 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 521, 690.45 si 2, 898, 458EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 250.000, 00 lei. Echivalenta leu/euro pentru determinarea valorii garantiei de participare s-a realizat corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei valabil pentru data de 09.03.2012respectiv 1 euro = 4, 3553 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 70 zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, acesta se va efectua in contul RO60TREZ7015005XXX009110 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti (codul fiscal al achizitorului fiind 24189404).In situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform formularului C.In cazul unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.822, 37 lei, calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform formularului E.Termenul de valabilitate al garantiei bancare pentru buna executie va depasi cu 14 zile data limita de valabilitate a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, iar intrarea in vigoare a acestuia va avea loc dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (formularul 1_1).Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului.
Formularul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Documentul solicitat se va prezenta in original.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formularul 1_2).
Incadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului.
Formularul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Documentul solicitat se va prezenta in original.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul 1_3).
Documentul solicitat se va prezenta in original.
- Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (formularul 1_4).
Documentul solicitat se va prezenta in original.- Declaratie ofertant privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul 1_5).Persoane din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nastase Razvan, Chirita Alin si Preda Ionel.
Formularul va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.
Documentul solicitat se va prezenta in original.
-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
-Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
- Cazier fiscal al ofertantului, in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in acesta.Certificatele si cazierul fiscal se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.
Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, cu mentiunea ca in cazul in care oferatantul va fi clasat pe primul loc, va depune documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.
- Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Daca documentele sunt in limba straina, acestea vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Formularul 3_1Documentul solicitat se va prezenta in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, in euro fara TVA.b) Eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite: NU exista limite.c) Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda (24 ore).d) La licitatia electronica pot participa doar operatorii economici inscrisi in SEAP. Modul de inscriere in SEAP este descris pe site-ul www.e-licitatie.ro.e) Pentru faza finala de licitatie electronica autoritatea contractanta va introduce in SEAP valoarea propunerii financiare.f) Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care a indeplinit criteriile de calificare solicitate si are pretul unitar cel mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 11:00
Locul: str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de act de identitate si imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa etapa de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta act de identitate si imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor, din care sa rezulte si competentele acestora in procedura de achizitie.Acordul-cadru de achizitie publica si contractele subsecvente vor contine clauzele conform proiectelor anexate. Clauzele 5, 7, 9, 11, 12, 18, 20 si 21 din proiectul de contract subsecvent sunt imperative si nu vor putea fi ajustate.Preturile unitare in euro sunt cele prezentate de promitentul-furnizor in oferta financiara si raman ferme pe intreaga perioada de derulare a acordului-cadru.Nu se va acorda avans la incheierea contractelor subsecvente.Operatorul economic castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la trezoreria statului in conformitate cu O.M.F. 2254/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la art.256^2 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 0991 Bucuresti
Adresa postala: strada Emanoil Porumbaru, nr. 35-37, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011422, Romania, Tel. +40 212225007, Email: [email protected], Fax: +40 212225007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer