Licitatie Publica - furnizare vitrine si mobilier de expunere
Anunt de participare numarul 138747/08.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Muzeul National de Arta al Romaniei
Adresa postala: Calea Victoriei, Nr.49-53, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010063, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Ghinea, Tel. +40 213133030, Email: [email protected], Fax: +40 213124327, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare vitrine si mobilier de expunere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUZEUL NATIONAL DE ARTA AL ROMANIEI CALEA VICTORIEI NR.49-53 SECTOR 1 BUCURESTI ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare vitrine si mobilier de expunere ? productie, livrare, montaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39133000-3 - Vitrine (Rev.2)
31527260-6-Sisteme de iluminat (Rev.2)
39154000-6-Echipament de expozitie (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform centralizatorului
Valoarea estimata fara TVA: 4, 068, 835RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de: 81.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: Muzeul National de Arta al Romaniei. RO59TREZ7015009XXX000295 deschis la Trezoreria Sector 1. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8 Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Garantia de buna executie este de 10% (sau 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara; instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari; retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezoreria Sector 1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI SPONSORIZARI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator .? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 3.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.
? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat, din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local, din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 - Formular 4
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 Formular 5.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
- . Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Director general? Roxana Theodorescu, Director tehnic - Liviu Constantinescu, Contabil sef - Dan Dimitriu, Birou Juridic?Alina Dima, CFPP ? Bogdan Ginghina, Birou Achizitii Publice?Mariana Ghinea, Sef sectie Arta Orientala ? Mircea Dunca, sef sectie Arta europeana decorativa ? Octav Boicescu, Mariana Dragu - conservator.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul «la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. ? Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.
Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale completare si prezentare - Declaratie pe propria raspundere privind media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, pentru care s-au prezentat situatii financiare.
Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale in ultimii trei anisa fie de cel putin 3.300.000 lei, exclusiv TVA.
Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani pentru operatorii economici incadrati conform legii in
categoria IMM va fi admisa in cuantum, de 50% din nivelul minim impus.
Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru ultimii 3
ani, astfel: anul 2009 1 euro= 4, 2373 lei/euro; anul 2010 1 euro=4, 2099lei/euro;
anul2011 1 euro=-4, 2379 lei/euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, impreuna cu prezentarea cel putin un contract a carui valoare sa fie de minim 1.500.000 lei fara TVA. Prezentarea a cel putin un document/copii de pe parti relevante ale contractului/contractelor/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare.
1) Mostre: mecanismul de deschidere-inchidere, blocare si incuiere a usii (balamale cu sistem blocare, daca este necesar, si incuietori) care urmeaza a fi utilizate la indeplinirea contractului, insotite de descriere si/ sau fisa tehnica
2) Mostre: probe de lipire sticla-sticla si sticla-metal cu precizarea tipului de adeziv folosit si fisa tehnica a acestuia care urmeaza a fi utilizate la indeplinirea contractului, insotite de descriere si/ sau fisa tehnica
3) Mostre : MDF acoperit cu material textil pentru panourile interioare, cu descrierea compozitiei si/ sau fisa tehnica a MDF-ului si respectiv a materialului textil exclusiv materiale neutre, care se vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului, insotite de descriere si/ sau fisa tehnica
4) Mostre: sticla utilizata pentru indeplinirea contractului, insotita de descriere si/ sau fisa tehnica
5) Mostre : sistem de iluminare pentru interiorul vitrinelor, care permite reglarea intensitatii, cu surse de iluminat fixe si respectiv cu surse de iluminat orientabile, cu reglarea focusului. Sursele de iluminat vor fi cele folosite la indeplinirea contractului si se vor accepta doar cele care se pot utiliza in muzee si nu dauneaza exponatelor (nu emit caldura si UV si au durata lunga de viata), insotit de descriere si/ sau fisa tehnica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiaraPentru cel mai scazut pret ofertat- pret minim- care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctal maxim alocat factorului de evaluare respectiv.
2.
componenta tehnica
50%
Descriere: Extinderea perioadei de garantie peste perioda minima de 2 ani stipulata in caietul de sarcini pentru vitrine si echipamente de expozitie. -punctaj maxim 50 puncteGarantia trebuie sa acopere minim structura , partea metalica de sustinere a vitrinelor si respectiv a echipamentelor de expozitie, precum si mecanismele de deschidere- inchidere si incuiere si sa acopereeventualele deficiente structurale , de stabilitate sau defectiunile aparute. Produsele trebuie sa fie reparate in maxim 14 zile de la reclamatie. Pot fi exceptate situatiile aparute in urma loviturilor mecanice sau prin zgariere si deteriorarile sau defectiunile rezultate din evenimentele seismice sau forma majoraPUNCTAJ PENTRU PERIOADA DE GARANTIE EXTINSA OFERITA: 25 LUNI ? 48 LUNI = 8 puncte, 49 LUNI ? 72 LUNI = 16 puncte, 73 LUNI ? 96 LUNI= 32 puncte, 97 LUNI ? 120 LUNI= 50 puncte, .
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 11:00
Locul: Muzeul National de Arta al Romanie, Calea Victoriei nr.49-53, Bucurestii- sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
fondurile au ca sursa bugetul de stat si sponsorizariIn situatia in care punctajul maxim obtinut este egal in urma aplicarii algoritmului de calcul, atunci autoritatea contractanta va stabili ca fiind castigatoare oferta care prezinta cel mai mic pret ponderat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. Art.256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: Adresa postala: Calea Victoriei nr. 49-53, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010063, Romania, Tel. +40 213133030, Fax: +40 213124327
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 22:04