Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare vopsele, pensule si diluanti utilizate in activitati silvice


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
13.750 RON

Castigatorul Licitatiei: TURNIR S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 144946/27.09.2013
Informatii anunt de participare asociat 140402
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare vopsele, pensule si diluanti utilizate in activitati silvice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul subunitatilor DS Mures- O.S. Ludus, Targu-Mures, Reghin, Gurghiu, Fancel, Rastolita, Lunca Bradului, Sovata, Tarnaveni, Sighisoara DEp Armasari Tg-Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
livrarea de Vopsele, pensule , sprayuri si diluanti necesare pentru Directia Silvica Mures si subunitatile acesteia pentru punerea in valoare a arborilor, marcare limite U.P., u.a. si subparcelare
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44810000-1 - Vopsele (Rev.2)
39224210-3-Pensule pentru zugravit interior (Rev.2)
44832200-3-Diluanti (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
13, 749.5RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4010/e/10.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 5095 Denumirea: Furnizarevopsele
V.1) Data atribuirii contractului 28.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TURNIR S.R.L.
Adresa postala: Str.I.C. BRATIANU, Nr. 51, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130158, Romania, Tel. 0245213761, Email: [email protected], Fax: 0245217090
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 12063.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6238.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 5096 Denumirea: Furnizare spay vopsea
V.1) Data atribuirii contractului 28.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Gavimex SRL
Adresa postala: Str. Astra Nr. 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500308, Romania, Tel. +40 368436072, Email: [email protected], Fax: +40 268339757, Adresa internet (URL): www.gavimex.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 12124.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6711.50 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 5097 Denumirea: Furnizare pensule
V.1) Data atribuirii contractului 28.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TURNIR S.R.L.
Adresa postala: Str.I.C. BRATIANU, Nr. 51, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130158, Romania, Tel. 0245213761, Email: [email protected], Fax: 0245217090
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 900.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 800.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ptr. vizualizarea DA incarcate in SEAP ag. ec. trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis prin intermediul SEAP si utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/e-mail/. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungiera perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca ?i-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final, conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita o noua oferta de pret prin intermediul SEAP, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL DS MURES
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer