Licitatie Publica - Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii cls V-VIII
Anunt de participare numarul 42797/06.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: Puia Diana, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizareaproduselor de panificatie pentru elevii cls V-VIII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la scolile din Judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizareaproduselor de panificatie pentru elevii din clasele V-VIII din invatamantul de stat pe teritoriul Judetului Arad in anul scolar 2007/2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
772.000 buc.80g/unitate
Valoarea estimata fara TVA: 200, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de paricipare 1.000 lei, garantia de buna executie 1% din valoarea adjudecata fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea formular nr.12A;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura formular12C;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din ordonanta 34/2006, actualizata, formular nr.12B;
- certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale;
- certificat de atestare fiscala;etc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilanturile contabile 30.06.2007, 31.12.2006, 31.12.2005);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 2.500.000 lei (pentru ultimul an se ia in considerarebilantul la 30.06.2007 ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-INFORMATII GENERALE formular nr. 1;
- EXPERIENTA SIMILARA formular nr.2;
- Certificat de calitate ISO 9001 sau adeverinta cu stadiul implementarii, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa prezinte locul de producere si de depozitare a produselor, de unde acestea urmeaza a fi distribuite;
- Ofertantul trebuie sa arate ca dispune de mijloace de transport si distributie, minim 9 autovehicule, etc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- initierea licitatiei electronice :26.03.2008;
- licitatia electronica propriu-zisa (cu operatorii economici) 31.03.2008-01.04.2008, intr-o singura runda, o runda = 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: prin OPL in contul RO13TREZ0215006XXX006670, Trez Mun. Arad, in numerar la sediul Consiliului Judetean Arad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2008 13:00
Locul: lasediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici vor prezenta imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. Gen.Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257.228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd.Revolutiei nr.75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 13:55