Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZAREA CANTITATII DE 1.600 MC. LEMN DE MINA RASINOS


Anunt de participare (utilitati) numarul 140051/30.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 0254506151, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZAREA CANTITATII DE 1.600 MC. LEMN DE MINA RASINOS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUBUNITATILE CNH-SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lemnul de mina rasinos se utilizeaza in subteran pentru realizarea elementelor de armare provizorie si /sau definitiva a unor lucrari miniere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03410000-7 - Lemn (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima totala sau domeniul1.8 LOTURI EGALE LEMN DE MINA RASINOS? 200 MC ./LOT ? 38.000 LEI/LOTCANTITATE TOTALA MINIMA LEMN DE MINA RASINOS :1.600 MCvaloarea estimata minima fara TVA (numai in cifre): 304.000 leiMoneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LEI2 Cantitate maxima totala sau domeniul8 LOTURI EGALE LEMN DE MINA RASINOS? 575 MC ./LOT ? 109.250 LEI/LOTCANTITATE TOTALA MAXIMA LEMN DE MINA RASINOS :4.600 MCvaloarea estimata maxima fara TVA (numai in cifre): 874.000 leiMoneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LEIValoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 304, 000 si 874, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire durata contract conform prevederilor art.6, alin.3 din HG nr. 925/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garant.de particip. ptr.intreaga cant.: 550 lei pentru lotul de 200 mc;Pentru ofertele pe loturi multiple de 200 mc., valoarea garant.de part.va reprez.suma valorii garant.de partic.ptr.200 mc. x multiplu(1.100 lei pt.400 mc., 1.650 lei pt.600 mc., etc).Perioada de valab.a garant. de particip. va fi cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofert.Forma de constit.a garant .de particip: virament.banc. in contul RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR-Filiala Petrosani, instrument de garantare emis in condit.lg.de o soc. banc.sau de o soc.de asig.care se prezinta in orig., in cuantum.si pentru perioada de valab.prevaz.mai sus.(formular 1 model scris.de garant.de particip), in numerar, prin dep.la casieria autorit.contract.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indepl.cerintele Lg.nr.346/2004, cu modif.si complet.ulterioare, depunand declar. cf.anex.1 sau 2 la lg, operat.ec. pot benefica de red.cu 50 % a cuantum.garant.de particip.Daca la proced.de achiz.se prezinta o asociere de mai multi operat.ec.ptr.a benef.de acesta facilit., fiecare dintre ei sa faca dovada ca este IMM.In orice sit., dovada constit.garant.de particip.trebuie sa fie prezent.cel mai tarziu la data si ora stabil.ptr.deschid.ofert.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autorit.contract.are dreptul de a retine garant.ptr.particip., ofert.pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contract. de achiz.in perioada de valab.a of., oferta sa fiind stab.castigat., nu constit.garant.de buna executie in perioada de valabil.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract.Deoarece val.estim. a contract.este mai mica decat pragul val.prev.la art.278 ^1 din OUG nr.34/2006, preved.acestui art.nu sunt aplicabile. Garant.de buna exec., reprez.5% din val.contract., fara T.V.A.Perioada de valab.a garant.de buna execut.va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indepl.a contrac.Modul de constituire: unui instrument de garantare emis de o societ.banc. sau de o societ de asig., se depune in orig.(formular 15), in numerar, prin dep.la casieria CNH-SA, in caz.in care garant. este redusa ca val., daca partile convin, garant.de buna exec.se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr. fact. partiale, conf.art.90, alin.(3)din HG nr.925/2006 modif.prin HG nr.1045/2011. Garant.trebuie sa fie irevocab.Autorit.contract are oblig.de a elibera/restitui garant.de buna exec in conf.cu preved.art.92 alin(1)din HG.925/2006.IMM?urile daca doved.ca indepl.cerintele lg 346/2004, depunand declaratiile conf. anexei 1 sau 2 la lg, pot benef.de red.cu 50 % la criteriul garant. de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 2. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 3.1.(NU SE SOLICITA CONFIRMAREA PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT-RESPECTIV DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 NU VA CUPRINDE LITERA c).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul, declaratia 3.1. privind neancadrarea in situatiile de la art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 3.2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Director General ? Ing.Dragoi Nicolae2.Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian3.Director Economic ? Ec. Popescu Verginica4.Director Comercial ? Dr.Ing.Suciu Adrian5.Ing.Sef Productie Investitii ? Ing.Balea Cristian6.Sef serv. FCIT - ec. Palanceanu Carmen7.Sef Serv. A.P.M.D. ? Ing. Utu Victor8.Sef Serv. CUP ? Ing. Sienerth Valter Ion9.Sef Serv L.C. Juridic ? Jr. Balint IleanaBugetul autoritatii contractante ? CNH SA, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, este aprobat prin H.G. nr. 99 / 2012. (pentru aceasta achizitie este aprobat de Directorul general si Directorul economic mai sus mentionati)Vizat: Serv. L.C.Juridic din cadrul CNH SAIntocmit: Serv. Achizitii Publice Marketing Desfacere din cadrul CNH SAAutoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, de tertul sustinator, sau de subcontractanti - daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Se completeaza conform formular 4.5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie - se completeaza conform formular 5. Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), cele solicitate la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si cele solicitate la pct. III.2.4, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formular 6. Pentru persoane juridice si fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .
2.Declaratie privind partea / partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2012 10:00
Locul: Sediul CNH SA, Str. Timisoara, nr. 2, Loc. Petrosani, Jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modif.sau retrage ofertele deja depuse, cu cond.ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de A.C.inaintea expirarii term.lim.de primire a ofertelor.Ofertantul are oblig.de a se asig. ca modif.solicitate au fost primite si inreg.de A.C. pana la data si ora limita pentru primirea ofertelor.Plicul cu modif.respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventuale obiectiuni la proiectul de contract se depun odata cu oferta.Nu se accepta modif.ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Fara a afecta posib. op.ec. de a depune oferta pe mai multe loturi, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanct.excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontr.in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat.Daca dupa finalizarea etapei de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calif.ofertantul are dreptul de a uza de prev.art.11 al.4 din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certif./docum.edificatoare ce confirma indepl.cerintelor de calif.cf. prev.art.11 al.5 din HG 925/2006 (se completeaza in conf.cu formularul 11 si anexa la form.11)Ptr.vizualiz.DA incarcata in SEAP, op.ec.trebuie sa aiba un program adecvat, disponibil gratuit pe site-ul furniz.de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac , sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul LCJ din cadrul CNH SA
Adresa postala: Strada Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 0254506104, Fax: +40 0254506104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer