Licitatie Publica - Furnizarea cardului european de asigurari sociale de sanatate
Anunt de participare numarul 145726/10.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 248 bloc S1 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030634, Romania, Punct(e) de contact: Ion Constantin SOLGA, Tel. +40 0213026254, Email: [email protected], Fax: +40 372309163, Adresa internet (URL): www.cnas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea cardului european de asigurari sociale de sanatate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 000, 000 si 24, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitia de servicii de productie si distributie a cardului european de asigurari sociale de sanatate pentru asiguratii CNAS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30237131-6 - Caduri electronice (Rev.2)
79823000-9-Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime estimate pentru acordul cadru: 480 000, Cantitati maxime estimate pentru acordul cadru: 1 920 000, Cantitati minime pentru un singur contract subsecvent: 240 000, Cantitati maxime pentru un singur contract subsecvent: 480 000.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 000, 000 si 24, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
480000 lei. valabilitate obligatorie: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire cf art. 86 alin 1: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de asigurari, in original, irevocabil, in favoarea AC. Obligatoriu: instrumentul de garantare va mentiona clar, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC sau care a fost retrasa inainte de solutionarea ei de catre CNSC, AC are dreptul sa retina din valoarea garantiei de participare, iar societatea bancara/asigurari va elibera catre AC suma stabilita in conformitate cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006. Viramentele pot fi efectuate in contul RO88TREZ7005005XXX000132 deschis la ATCPMB, Beneficiar Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cod fiscal: 11697800. Echivalentul leu/valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu o zi de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantum 5% din pretul fiecarui contract subsecvent fara TVA. Se constituie cf art. 89 alin 2, in oricare din formele de la art 90 alin 1-3 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a guvernului nr. 34/2006 - In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleOperatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana a acestora.
5. Evitarea conflictului de interese: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Cristian Silviu BUSOI ? Presedinte CNAS, Radu TIBICHI ? Director General, Ec.Leana STOEA ? Director General Adjunct, IONESCU ANCI - Medic Sef, LUKACS LILIANA - Director General Adjunct, MIHAI LILIANA - Director Directia Juridic siContencios Administrativ, MEDVES LUCIAN - Director Directia Sisteme Informatice, Victoria EREMIA ? Director Directia Relatii cu Asiguratii si Acorduri Internationale, Ion Constantin SOLGA - Sef Birou Achizitii Publice . In situatia in care din documentele solicitate reiesa ca ofertantul/subcontractantii/tertii sustinatori se incadrareaza intr-una din situatiile prevazute la Art. 69^1 din OUG 34/2004, cu toate completarile si modificarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
6. Evitarea conflictului de interese: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Din care sa rezulte calitatea operatorilor economici (unic ofertant/asociat/subcontractant) la procedura7. Participarea cu oferta independenta: Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - Completat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
8.In conformitate cu prevederile legale in vigoare in materia achizitiilor publice:
a) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti
b) Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
c) Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant;
d)Sa depuna oferta inviduala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferetei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
e)Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii: Certificat constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Persoanele straine vor prezenta documente echivalente din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii care sa includa obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.
In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat. Documentele se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind media cifrei de afaceri globale:
Ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati de 10.000.000, 00 Lei.
Bilanturile contabile:
Se vor prezenta bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente.
Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa FORMULAR 7 - Fisa de informatii generale.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Documentul se va prezenta in original.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Pentru anul in curs: transformarea in Lei se va face la cursul mediu Leu/Valuta stabilit de Banca Centrala Europeana pentru luna anterioara depunerii ofertei. Pentru conversia Leu/Euro, cursurile medii stabilite de BCE sunt: - 2010:4, 2106- 2011:4, 2387- 2012:4, 4581Se vor prezenta Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 si 2012.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Documentele prezentate in alta limba decat limba romana se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse/prestari de servicii din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare.prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara
In lista principalelor livrari de produse/prestari de servicii ofertantul trebuie sa includa contracte de furnizare sau distributie prin care sa dovedeasca:
- Experienta in livrarea de produse similare celor care fac obiectul prezentului contract, in utilizarea si operarea echipamentelor de imprimare carduri mentionate in Caietul de sarcini, sau a unor echipamente similare cu acestea.
Valoarea cumulata a contractelor prin care ofertantul isi demonstreaza experienta similara trebuie sa fie de minim 6.000.000, 00 Lei.
Personalul ofertantului
Informatii referitoare la personalul de specialitate deexecutie si de conducere implicat in indeplinirea contractului
Ofertantul va prezenta certificate emise de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa FORMULAR 8 ? Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 aniIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Documentul se va prezenta in original.Se va completa FORMULAR 9 ? Fisa de experienta similaraIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat care participa cu experienta similara in cadrul asocierii. Documentul se va prezenta in original.Convertirea in Lei se va realiza la cursul mediu anual Leu/Valuta stabilit de Banca Centrala Europeana pentru anul de inceput in cazul contractelor in desfasurare sau pentru anul finalizarii in cazul contractele incheiate.Pentru anul in curs: transformarea in Lei se va face la cursul mediu Leu/Valuta stabilit de Banca Centrala Europeana pentru luna anterioara depunerii ofertei.Pentru conversia Leu/Euro, cursurile medii stabilite de BCE sunt: - 2010:4, 2106- 2011:4, 2387- 2012:4, 4581Experienta similara trebuie sustinuta prin prezentarea de certificari/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea contractanta achizitoare sau de catre clientul privat beneficiar, care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire.Se va completa FORMULAR 10 - Lista cu personalul specialitate propus pentru indeplinirea contractuluiIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat care participa cu personal de specialitate in cadrul asocierii. Documentul se va prezenta in original.In caz de asociere cel putin unul dintre membri asocierii va prezenta documentele in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul pentru partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2013 12:00
Locul: Calea Calarasilor 248, Bl. S19, Sector 3, 030634 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura din fonduri proprii servicii de traducere de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate. 2. In cazul in care semnatarul ofertei nu este reprezentantul legal al operatorului economic, atunci se va atasa in cadrul documentelor de calificare Imputernicirea acestuia din partea reprezentantului legal. 3. In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc atunci, pentru departajare, Autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici retransmiterea ofertelor financiare in plic inchis. In urma reanalizarii ofertelor financiare Autoritatea contractanta va desemna castigatoare oferta cu cel mai scazut pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a documentului atacat cf art. 256 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa Nationala de Asigurari de Sanatate - Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Calea Calarasilor nr 248 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 372309163, Adresa internet (URL): www.casan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2013 09:20