Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de agenti de degivrare pentru suprafetele de miscare ale Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB) si ale Aeroportului International Bucuresti Baneasa ? Aurel Vlaicu (AIBB ? AV)


Anunt de participare (utilitati) numarul 112398/04.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Dumitrica, Tel. 0212041292; 0212014990, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala aflata sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizarea de agenti de degivrare pentru suprafetele de miscare ale Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB) si ale Aeroportului International Bucuresti Baneasa ? Aurel Vlaicu (AIBB ? AV)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La punctele de lucru (Aeroportul International Henri Coanda si/sau la Aeroportul International Bucuresti Baneasa - Aurel Vlaicu) indicate de achizitor.
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 820, 000 si 5, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent/an/lot pentru produsele prevazute in Caietul de Sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de agenti de degivrare pentru suprafetele de miscare ale Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB) si ale Aeroportului International Bucuresti Baneasa ? Aurel Vlaicu (AIBB ? AV)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24951310-1 - Agenti de dejivrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru agent de degivrare lichid
cantitati minime/acord cadru 200 000 litrii - cantitati maxime/acord cadru600 000 litrii
Pentru agent de degivrare solidcantitati minime/acord cadru 60 tone- cantitati maxime/acord cadru200 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 820, 000 si 5, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot I Agent degivrant lichid-42000 lei; Lot II Agent degivrant solid-14000 leiGarantia de buna executie este de 5% din valoarea totala a fiecarui contract, exclusiv T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Conform paragrafului H1 din documentatia de atribuire: pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1, art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei iar pentru persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.314/2010(formular H2)-Conform paragrafului H2 din documentatia de atribuire: pentru persoane juridice romane-Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara-Se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract incheiat cu o autoritate aeroportuara care a avut ca obiect furnizarea de agenti degivrant (Formularul H3).Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului(partenerului contractual).2.Certificarea sistemului calitatii - Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarii sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001, pe numele ofertantului.Se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului care va fi depus in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2011 10:00
Locul: la sediul Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti SA - corpul logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Oferta poate fi depusa pt. un singur lot sau mai multe loturi.Nu se accepta oferte partiale pentru lotul/loturile ofertate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr.6, sector.3 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Bucurestilor nr. 224 E, Judetul Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2041442, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 17:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer