Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de autospeciale pentru incarcat si transportat autoturisme


Anunt de participare numarul 141880/08.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Dragomir Nicolae, Tel. +40 0213155485-236, Email: [email protected], Fax: +40 0213152165, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de autospeciale pentru incarcat si transportat autoturisme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sibiu si Targoviste
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 709, 677.42RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -pentru anul 2013 - 2 complete, valoare contract subsecvent 354838, 70 lei fara tva; -pentru anul 2014 - 2 complete, valoare contract subsecvent 354838, 70 lei fara tva;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de autospeciale pentru incarcat si transportat autoturisme
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimativa minima a acordului-cadru: 1 (un) complete;Cantitatea estimativa maxima a acordului-cadru: 4 (patru) complete;
Cantitatea estimativa minima a unui singur contract subsecvent: 1 (un) complete;Cantitatea estimativa maxima a unui singur contract subsecvent: 2 (doua) complete;
Cantitatea estimativa maxima a celui mai mare contract subsecvent: 2 (doua) complete;Repartizarea pe ani este urmatoarea: -pentru anul 2013- 2 complete;
-pentru anul 2014- 2 complete;
Valoarea estimata fara TVA: 709, 677.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
(1) Val. G.P. :13400, 00 lei. (2) Mod. de const: conf. prev. art. 86 . (1) si (5) din H.G. 925/2006. Echiv. pentru G.P. depusa in Euro, se va face la cursul BNR din data ant. datei limita de dep. a ofertelor cu 2 zile. In cazul const. G.P. prin vir. bancar, suma aferenta se va vira in contul RO68TREZ7005005XXX000201 deschis la A.T.C.P.M.B. (3) Valab. gar.: 90 de zile de la data limita pentru dep. ofer. Per. de valab. a G.P. poate fi prelungita la cererea A.C. Constituirea G.P. se va dovedi in conf. cu prevederile art. 18 din H.G. nr. 1660/2006. In cazul in care G.P. se const. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, documentul doveditor se va prezenta, in original, la sediul A.C. de la pct. I.1. G.P. se constituie numai in lei.In conf. cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, G.P. este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. CoNF. prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006, A.C. are dreptul de a retine G.P., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia; - oferta sa fiind stabilita cast., refuza sa semneze a.c. in perioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in cazul unei contestatii respinsa de C.N.S.C., A.C. va retine contestatorului din G.P. in raport cu valoarea estimata a a.c o suma calculata conform prevederilor art. 2781 din O.U.G. 34/2006. In cazul in care op. ec. se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea I.M.M., acestia au dreptul de a constitui G.P. in cuantum de 50 % din valoarea solicitata. Cuantum: 10 % din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A. Mod de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Observatie: In cazul in care operatorii economici se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, acestia au dreptul de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 50 % din valoarea solicitata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Depunerea Certificatului de participare la procedura, cu oferta independenta completat conform Formularului F.1Cerinta nr. 2: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.2Cerinta nr. 3: Depunerea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.3Cerinta nr. 4: Depunerea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.4Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt:
Ionita Ariton;Scrieciu Liviu; Vasile Bogdan; Vasile Sandu.
Cerinta nr. 5: Depunerea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.5Cerinta nr. 6: Depunerea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar. Din certificatul prezentat trebuie sa reiasa ca nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele, fata de bugetul general consolidat si bugetul asigurarilor sociale de stat.
*Observatie: Nu vor fi considerate datorii catre bugetele componente ale bugetului consolidat de stat, sumele pentru care se prezinta documente oficiale, emise de autoritatile competente, pentru acordarea de reesalonari, derogari, amanari sau inlesniri la plata.Cerinta nr. 7: Depunerea Fisei de informatii generale completata conform Formularului F.6Cerinta nr. 8: Depunerea de dovezi privind incadrarea in IMM (daca este cazul).Completare si postare dovezi solicitate prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta situatie si doreste sa beneficieze de facilitatile legale).Observatie: 1) In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia personala se demonstreaza pentru fiecare operator economic in parte, membru al grupului. Cerinta nr. 1. Ofertantii sa fie inregistrati si sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor de natura celui care face obiectul procedurii.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial / Oficiul National al Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1-4303/04122012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Cheltuielile privind intocmirea si prezentarea ofertei apartin in exclusivitate ofertantului.2.In baza prevederilor art.10, din H.G. nr. 445/2003, pana la semnarea acordului-cadru, operatorii economici declarati castigatori trebuie sa obtina codul NATO de agent economic (Codul NCAGE - acordat de Biroul National de Codificare sau Codul SCAGE - atribuit de NAMSA - Agentia NATO de Intretinere si Aprovizionare in functie de statul in care operatorul economic este inregistrat). Dupa semnarea contractelor subsecvente, contractantul va ridica de la Biroul National de Codificare al Romaniei formularul Proiectului de identificare pentru completarea datelor de codificare a articolului de inzestrare. Furnizarea datelor de codificare a articolului de inzestrare este obligatorie si gratuita. Biroul National de Codificare al Romaniei este situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 7-9, sector 6, cod postal 061072, Bucuresti, tel. 021-410.78.80, 021- 410.78.81. int. 236 sau 307, fax 021-411.14.57, e-mail: [email protected] cazul in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, autoritatea contractanta va transmite, in SEAP, o solicitare de clarificare referitoare la depunerea unor noi propuneri financiare imbunatatite, iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia Juridic si Drept International Umanitar
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 7B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel. +40 213152165, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2013 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer