Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZAREA DE BONURI VALORICE PENTRU COMBUSTIBIL


Anunt de participare numarul 18111/12.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI CLUJ
Adresa postala: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400275, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA ANCUTA COSMA, Tel.0264407010, Email: [email protected], Fax: 0264433748, Adresa internet (URL): STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZAREA DE BONURI VALORICE PENTRU COMBUSTIBIL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZITUL OFERTANTULUI CLUJ-NAPOCA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE COMBUSTIBIL DE LA STATIILE DE DISTRIBUTIE PE BAZA DE BONURI VALORICE PENTRU CARBURANTI (1 BON VALORIC = 50 RON)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23100000-8 - Produse petroliere rafinate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BENZINA PREMIUM 100.000 LITRI, BENZINA FARA PLUMB 130.000 LITRI, MOTORINA EURO 100.000 LITRI
Valoarea estimata fara TVA: 756, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII OBTINUTE DIN CONTRACTELE DE PRESTARI SERVICII MEDICALE DE URGENTA SI TRANSPORT SANITAR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AU OBLIGATIA DE A-SI LEGALIZA ASOCIEREA, PRINTR-UN CONTRACT SCRIS SEMNAT DE PARTILE ASOCIATE CARE VA FI PREZENTAT AUTORITATII CONTRACTANTE INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2. DECLARATIE PE PROPPRIE RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181
3. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT
4. CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
5. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. COPIE DUPA BILANTUL CONTABIL LA DATA DE 31.12.2006 VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISA DE INFORMATII GENERALE
2. RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI
3. FISA DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA
4. DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ACREDITATE CARE CONFIRMA CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII
5. DECLARATIE PRIVIND DOTARILE SPECIFICE
6. DECLARATIE PRIVIND NUMARUL MEDIU IN ULTIMII 3 ANI AL PERSONALULUI ANGAJAT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1136/25.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 10:30
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SERVICIULUI DE AMBULANTA A JUD. CLUJ
Adresa postala: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400275, Romania, Tel.0264-433748, Email: [email protected], Fax: 0264-433748, Adresa internet (URL): www.sajcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2007 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer