Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea de carburant : benzina premium fara plumb CO 95 si motorina euro5, pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 117117/16.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  Liliana DINUT, Tel. 316.37.04, In atentia:  Mihaela Batrinca - director general, Email:  [email protected], Fax:  316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea de carburant : benzina premium fara plumb CO 95 si motorina euro5, pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile furnizorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 556, 800 si 860, 256RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare carburant pe baza de carduri pentru autoturismele MMP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare carburant
val. minima :556800 fara TVA
val. maxima: 860256 fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 556, 800 si 860, 256RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de17.205 lei, garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat + Fonduri UE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si certificare de participare la procedura de atribuire, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertei, original sau copie legalizata. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare.Actul constitutiv eliberat de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009, cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 835.200 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele furnizari de produse similarein ultimii 3 ani, Lista contractelor de furnizare produse similare in ultimii 3 ani, Fisa experienta similara pentru contracte incheiate in decursul ultimilor 3 ani, Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta.Autoritatea contractanta solicita incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a unui contract de natura si complexitate similara cu o valoare totala de 417.600 lei, insotite de recomandari.ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
necesitatea achizitionarii de furnizare aproduselor, in regim de urgenta
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 7
Cifra medie de afaceri 50 puncteExperienta similara 50 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 10:00
Locul: sediul MMP, B-dul Libertatii nr. 12 , sector 5, Bucuresti, Sala de consiliu, Etajul 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CU IMPUTERNICIRE SCRISA DIN PARTEA REPREZENTANTULUI LEGAL AL OFERTANTULUI SI COPIE DUPA ACTUL DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Bugetul de stat: min. 364.800 lei ...max. 547.200 lei fara TVAAsistenta tehnica: min. 192.000 lei... max. 313.056 lei fara TVAValoare est. totala: min. 556.800 lei ???max. 860.256 lei fara TVARaspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP, pana la data de 23.03.2011, ora 17:00. Doc. de atribuire va putea fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro, incepand cu data publicarii prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-310.6.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, in conformitate cu prevederile art. 256^2 alin(1) lit.a) din OUG nr.34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Bulevardul Libertatii nr 12, sector 5, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 021/3163704, Email:  [email protected], Fax:  021/3163704, Adresa internet (URL):  www.mmedu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 19:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer