Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea de cartele de proximitate, cartele adezive, cartele PVC si consumabile pentru permise de acces


Anunt de participare (utilitati) numarul 13333/08.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Ionela Florea, Tel.021/2041373, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizarea de cartele de proximitate, cartele adezive, cartele PVC si consumabile pentru permise de acces
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea pe loturi de: cartele de proximitate codate pe 26 biti-LOTUL I;cartele de proximitate programabile pe 37 biti-LOTUL II;cartele adezive, cartele PVC, consumabile pentru permise de acces, respectivposete plastic (port card), clips prindere cu banda, lantisor metalic-LOTUL III.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22950000-4 - Cartele de acces (Rev.1)
25213500-2-Folii din plastic (Rev.1)
25242200-1-Folii autocolante din plastic (Rev.1)
28528900-8-Accesorii din metal (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cantitatilor prezentate in anexa B
Valoarea estimata fara TVA: 266, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant.partic.-OP, pt.fiecare lot cuantum prev.in anexa B;garant.buna executie=5% din val.totala contract, fara TVA- pt.lot I prin scris.garant.banc., pt.Lot II si III prin retin. succesive din fact.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Preturile exprimate in lei sunt ferme si fixe si nu se accepta majorarea lor pe parcursul derularii contractului;livrarea se face in conditiile specificate in documentatia de atribuire;Plata prin OP in termen de 15 zile lucratoare de la livrarea si receptia produselor facturate.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform parag. H1 si H2 din documentatia de atribuire: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 di OUG nr. 34/2006(formular H1), Certificat de atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei; Certificat constatator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform parag.H3 din documentatia de atribuire-autorizatie livrare produse prev.in CS, pt. Lot I si II.Prezinta autorizatia de livrare a produselor ofertate din partea producatorului/reprezentantei acestuia in Romania/importatorului(FormularH2).Pt.autorizatia de la reprezentanta produc. in Romania sau importator se mentioneaza denumirea producatorului.Dupa caz, traducere autorizata in lb.romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operator ec. interesat;Program L-J intre 08:30-14, V intre 08:30-12:00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2007 11:00
Locul: La sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta poate fi depusa pentru lotul I, lotul II sau Lotul III ori pentru toate loturile sau o combinatie a acestora. Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele dinlotul pentru care se depune oferta, cu toate specificatiile indicate in Caietul de Sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru lotul/loturile ofertate. Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucurestilor, nr. 224E, Judetul Ilfov, Biroul Juridic, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2007 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer