Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea de consumabile, piese de schimb si prestari servicii de revizie a calculatoarelor si altor echipamente informatice


Anunt de participare numarul 145392/01.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local
Adresa postala: Constanta strada Sulmona nr. 22, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: Petre Eveline, Tel. +40 241488550, Email: [email protected], Fax: +40 241488559, Adresa internet (URL): www.spit-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: incasare impozite si taxe locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea de consumabile, piese de schimb si prestari servicii de revizie a calculatoarelor si altor echipamente informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta, strada Sulmona nr. 22 precum si celelalte locatii ale autoritatii contractante
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare:
- consumabile (tonere, tastatura, mouse, etc)
- piese de schimb si servicii de instalare a acestora in echipamentul informaticServicii: - revizie si reparatii a calculatoarelor si a altor echipamente informaticeIntervalul cuprins intre 500437 lei fara TVA (valoare estimata minima pana la data de 31.12.2013) si 900786.60 lei fara TVA (valoare estimata globala, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor efectuate in conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 925/2006, pana la data de 30.04.2014).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30237000-9-Piese si accesorii pentru computere (Rev.2)
50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intervalul cuprins intre 500437 lei fara TVA (valoare estimata minima pana la data de 31.12.2013) si 900786.60 lei fara TVA (valoare estimata globala, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor efectuate in conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 925/2006, pana la data de 30.04.2014).Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).Moneda: LEUIncadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile (art. 36 lit. e) si lit. e1) din H.G. nr. 925/2006 se va face prin raportare la valoarea estimata fara suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 437 si 900, 786.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
prevederile art. 6 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei.Pentru IMM-uri garantia de participare este de 5000 lei.In conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006, garantia de participare se va constitui prin: - virament bancar in contul nr. RO46TREZ2315006XXX000428 ? cod fiscal 14260477, titular SPIT, deschis la Trezoreria Municipiului Constanta;
- instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari;
- numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.IMM ? urile beneficiaza de reducere cu 50% in conformitate cu Legea nr. 346/2004. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare.In cazul IMM-urilor, dovada platii garantiei de participare trebuie sa fie insotita de declaratia calitatii de IMM in original, declaratie care trebuie sa cuprinda: ?dovada pentru nivelul cifrei de afaceri se stabileste pe baza de declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal;?incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, se stabileste pe baza de declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, intocmita conform Registrului general de evidenta a salariatilor;?indeplinirea criteriului de independenta se stabileste pe baza declaratiei pe propria raspundere a intreprinderii interesate.Garantia de participare se restituie in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006.Paritatea garantiei de participare se poate face la un curs euro comunicat de BNR valabil la data de 04.07.2013, 1 euro = 4.4514 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa in original, semnata si stampilata de catre ofertant).
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant (persoana fizica si persoana juridica, directori de companii, orice alta persoana cu putere de reprezentare) despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa in original, semnata si stampilata de catreofertant).Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant (persoana fizica si persoana juridica, directori de companii, orice alta persoana cu putere de reprezentare) care se afla in oricare din urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor).
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din H.G. nr. 925/2006.- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local emis de autoritatea publica locala (va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor).
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie rasoundere potrivit art. 11 alin (4) din H.G. nr. 925/2006.4) Certificat de participare cu oferta independenta (va fi depus de catre ofertant in original, semnat si stampilat)5) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depus atat de ofertant cat si de tertul sustinator, dupa caz, in original, semnat si stampilat).In cadrul autoritatii contractante persoanele cu functie de decizie sunt: Virginia Uzun, Carmen Trentea Tatu, Anamaria Stan, Eveline Petre, Eugen Caruntu, Bogdan Nutu. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondenta in codul CAEN. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceriAceasta declaratie va cuprinde media cifrei de afaceri anuala, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii trei ani.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.000.874 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe propria raspundere privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (va fi depusa de catre ofertant in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal)Echivalenta leu/euro la care se calculeaza cifra medie de afaceri este: 2010 ? 4, 20992011 ? 4, 23792012 ? 4, 4560Curs comunicat de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse care fac obiectul prezentei achizitii, efectuate in ultimii 3 ani (raportata la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizarilede produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii produselor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (raportata la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din aceasta sa rezulte ca au fost prestate servicii similare cu cele ale prezentei proceduri. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnatede o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
O declaratie privind urmatoarele informatii: a) informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;b) informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.c) CV ? urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
ISO 9001:2008 sau echivalent
ISO 14001:2005 sau echivalent
ISO 27001:2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va completa formularul privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, semnat si stampliat de catre ofertant.- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.- Se va completa formularul privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, semnat si stampliat de catre ofertant.Se va completa formularul privind declaratia pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, semnat si stampliat de catre ofertant.Se va completa formularul privind declaratia pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, semnat si stampliat de catre ofertant.Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ?se vor prezenta certificatele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemelor de management de mediu ? se vor prezenta certificatele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemelor de management al securitatii informatiei ? se vor prezenta certificatele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv de ofertare se va referi doar la pret.In cadrul acestei etape finale de licitatie electronica autoritatea contractanta va pune la dispozitia ofertantilor urmatoarele informatii referitoare la: - preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice;
- numarul participantilor la licitatia electronicaLicitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti, prin ofertele depuse, nu pot decat sa-si imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, strada Sulmona nr. 22, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor si orice ofertant sau imputernicitul acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC conform art. 256 ind. 2 alin.1 lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer