Licitatie Publica - FURNIZAREA DE ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIA MUNCII
Anunt de participare (utilitati) numarul 257/19.01.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA DE DISTRIBUTIE SI FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA ELECTRICA OLTENIA SA
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL CATANA, Tel.0251405325, Email: [email protected], Fax: 0251405104
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZAREA DE ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIA MUNCII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: produsele vor fi livrate la sediile beneficiarului din orasele Craiova, Dr Tr Severin, Slatina, Tg Jiu, Pitesti, Alexandria, Rm Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIA MUNCII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18114000-1 - Salopete de lucru (Rev.1)
19330000-8-Incaltaminte de protectie (Rev.1)
20323000-6-Scari (Rev.1)
33241300-4-Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.1)
34350000-5-Centuri de siguranta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Dispozitiv de avertizare 172 buc Lotul 2 Centuri 53 buc Centuri complexe 42 buc Lotul 3 Scari 34 buc Lotul 4 Salopete 833 buc Lotul 5 Bocanci de protectie 402 buc
Valoarea estimata fara TVA: 297, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare : - pentru lotul 1 800 RON - pentru lotul 2 500 RON - pentru lotul 3 700 RON - pentru lotul 4 800 RON - pentru lotul 5 400 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 de zile inainte de de data licitatiei, in copie legalizata sau original; Cazierul judiciar pentru conducatorul unitatii Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie anuala de afaceri, sau dupa caz venituri, pe ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat: - pentru lotul 1 80.000 RON (22857 euro) - pentru lotul 2 50.000 RON (14286 euro) - pentru lotul 3 70.000 RON (20000 euro) - pentru lotul 4 80.000 RON (22857 euro) - pentru lotul 5 40.000 RON (11429 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
incheierea si indeplinirea, in ultimii trei ani, a unor contracte al caror obiect a fost furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare decat: - pentru lotul 1 80.000 RON (22857 euro) - pentru lotul 2 50.000 RON (14286 euro) - pentru lotul 3 70.000 RON (20000 euro) - pentru lotul 4 80.000 RON (22857 euro) - pentru lotul 5 40.000 RON (11429 euro)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: CU OP IN CONTUL RO95RNCB0134020965010001 deschis la BCR Sucursala Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire emisa de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR N TITULESCU NR 4 , Localitatea: CRAIOVA , Cod postal: 200173 , Romania, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200173, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD D GOLESCU NR 38 , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 010873 , Romania , Tel.0213104642, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii Centralizate
Adresa postala: STR BRESTEI NR 2 , Localitatea: CRAIOVA , Cod postal: 200581 , Romania , Tel.0251405325, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251405325
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2007 08:14