Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de echipamente automate de detectie a explozivilor tip EDS-CT pentru controlul bagajelor de cala


Anunt de participare (utilitati) numarul 40666/18.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Ionela Florea, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizarea de echipamente automate de detectie a explozivilor tip EDS-CT pentru controlul bagajelor de cala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -La sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1) furnizarea a 3 echipamente automate de detectie a explozivilor tip EDS-CT pentru controlul bagajelor de cala, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
2) furnizarea unui program informatic de pregatire, antrenare si testare a operatorilor, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
3) servicii de instalare, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
4) servicii de scolarizare a personalului desemnat de C.N. A.I.H.C.B. S.A, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
5) asigurarea de piese de schimb in afara garantiei, pe perioada normata de functionare a echipamentelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33282000-0 - Echipament de control cu raze X (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- este indicata in Caietul de Sarcini, Sectiunea a II-a a documenatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 5, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare=46000 lei, prin scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie = 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Preturile exprimate in lei sunt ferme si fixe si nu se accepta majorarea lor pe parcursul derularii contractului; livrarea se face in conditiile specificate in documentatia de atribuire; Plata prin OP in termen de 15 zile lucratoare de la livrarea si receptia finala a produselor facturate.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conform paragrafelor H1 si H2 din documentatia de atribuire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei; Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC. Pentru persoane juridice straine documente similare celor inscrise la capitolul I paragraful H.1.3. din documentatia de atribuire si documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica conform paragrafului H.2.2. din documentatia de atribuire. Date suplimentare, conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H3 din documentatia de atribuire: 1-autorizare pentru livrare produse ofertate, solicitate in CS, si pentru prestarea serviciilor de scolarizare, emisa de producator(Formular H2); 2-experienta similara: se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract ce a avut ca obiect furnizarea de echipamente de detectie si recomandare din partea beneficiarului respectiv; 3- resurse umane - se solicita ca ofertantul sa detina minim 2 persoane autorizate de catre producator pentru asigurarea garantiei produselor ofertate.Garantia poate fi asigurata si prin terti. Se vor prezenta documente privind atestarea persoanelor care vor asigura garantia, emise de catre producator. Date suplimentare privind cerintele minime care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala si modul de indeplinire al acestora sunt specificate la paragraful H 3 din Sectiunea I, Fisa de Date a documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S52-064675 din 12.03.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: -numerar la casieria CN AIHCB SA sau prin OP in contul CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda: RO40BRDE445SV12412444450
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2008 10:00
Locul: -La sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Administratie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele si serviciile prevazute la paragraful E.1.1. din documentatia de atribuire, cu toate dotarile indicate in Caietul de Sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru gama de produse si servicii solicitate. Nu se accepta oferte alternative. Se solicita document (certificat) prin care se atesta certificarea Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001:2000 sau echivalent pe numele producatorului, care va fi depus in copie.Furnizorul are si obligatia sa prezinte la livrare Autorizarea de securitate radiologica pentru produsele ce fac obiectul contractului (Legea 111/1996, republicata), suportand toate cheltuielile aferente.Documentatia de atribuire se obtine de la sediulCN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00 (cu exceptia zilelor nelucratoare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: str. Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Judetul Ilfov, Seviciul Juridic, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2007 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer