Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de echipamente control de securitate pentru bagaje si persoane (livrare, instalare, PIF, scolarizare personal, garantie)


Anunt de participare (utilitati) numarul 65099/29.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL SATU MARE
Adresa postala: Sos. Satu mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440310, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Lazarescu, Tel.0261-768640, Email: [email protected], Fax: 0261-768776
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizarea de echipamente control de securitate pentru bagaje si persoane (livrare, instalare, PIF, scolarizare personal, garantie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aeroportul Satu Mare, sos. Satu Mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia echipamentelor pentru controlul de securitate al bagajelor si persoanelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
35124000-9-Detectoare de metal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Echipamente de control securitate aeronautica Cantitate
1 Aparat cu raze X pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni medii, cu TIP instalat
(aparat cu raze X pentru controlul bagajelor de cala) 2
2 Aparat cu raze X pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni mici, cu TIP instalat
(aparat cu raze X pentru controlul bagajelor de cabina) 3
3 Detector de urme de explozivi1
4 Porti detectoare de metale3
5 Detector portabil de metale7
6Servicii accesorii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 20000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii de la bugetul Consiliului Judetean Satu Mare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica sau asociere de persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul este exigibil, declaratie privind exigibilitatea;
Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34 / 2006, declaratie pe proprie raspundere;
Ofertantul si-a platit la zi impozitele si contributiile legale la Bugetul de Stat, bugetele locale si bugetele de asigurari sociale, atestate fiscale;
Ofertantul este legal inregistrat la Registrul Comertului, certificat de inregistrare;
Ofertantul are capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, certificat conststator emis de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara a ofertantului, bilanturi contabile la 31.12.2007 si 30.06.2008, vizate si inregistrate la organele fiscale;
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul este autorizat sa furnizeze astfel de produse, autorizatie A.A.C.R.;
Ofertantul este autorizat sa manipuleze aparate cu raze X, certificat C.N.C.A.N.;
Ofertantul are dotarile necesare indeplinirii contractului, fisa de informatii privind dotarile;
Ofertantul are experienta necesara indeplinirii contractului, fisa de informatii privind experienta similara;
Ofertantul are un sistem de asigurare al calitatii certificat, certificat ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
65%
Descriere:
2.
termen garantie (minim acceptat 24 luni)
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
799/26.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 10:30
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In maximum 5 zile de la luarea la cunostinta de catre ofertant, a unui act nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2008 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer