Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de echipamente pentru colectare selectiva a deseurilor (pubele si containere) in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj


Anunt de intentie numarul 25447/05.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel. +40 260614120, Email: [email protected], Fax: +40 260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizarea de echipamente pentru colectare selectiva a deseurilor (pubele si containere) in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : In localitatile: Dobrin, Crasna, Surduc, Sinmihaiu Almasului
Cod NUTS: RO116 - Salaj
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 632, 835RON
Contract consta in furnizarea, livrarea, descarcare, manipularea si mentenanta in per. garantie a produselor: 2.300 recipienti (europubele) capacitatea de 1.100 l;12.000 recipienti cu capacitatea de 220 l pentru compostare individuala; 11 containere cu capacitatea de 15 m3 pentru deseuri voluminoase
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44613000-0 - Containere de mari dimensiuni (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.07.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Durata contractului este de minim 24 de luni de la data prevazuta in Ordinul de furnizare. Garantia de participare - cuantum 112.656 lei, valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantie de buna executie-cuantum 10% din pretul contr. fara TVA
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu-Axa prioritara2- ?Dezvoltarea sistemelor de manag. integrat deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?DMI 1 - "Dezvoltarea sistemelor integrate de manag. deseurilor si extinderea infrastructurii manag. deseurilor".
VI.2) Alte informatii
Autoritatea Contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerea perioadei dintra data transmiterii anuntului de participare spre publicare in JOUE si data limita de depunere a ofertelor.Procedura care se va plica este licitatie deschisa.Criteriul de atribuire: pretul ce mai scazut.Criterii de calificare: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din OUG 34/2006;Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat. Declaratie privind calitatea de participant;Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Capacitatea economica si financiara - Informatii privind cifra de afaceri, Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor Capacitatea tehnica si/sau profesionala - Informatii privind personalul, Inf.subcontractantii / asociatii , Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Lista cu experienta similara. Decl. acceptare a conditiilor contractuale
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer