Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de echipamente pentru colectare selectiva a deseurilor (pubele si containere) in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj


Anunt de participare numarul 135817/24.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, int.145, Catita Crihan int.123, Tel. +40 260614120, Email: [email protected], Fax: +40 260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de echipamente pentru colectare selectiva a deseurilor (pubele si containere) in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In localitatile: Dobrin, Crasna, Surduc, Sinmihaiu Alma?ului
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract consta in furnizarea, livrarea, descarcare, manipularea si mentenanta in perioada de garantie a produselor:
- 2.300 recipienti (europubele) cu capacitatea de 1.100 l;
- 12.000 recipienti cu capacitatea de 220 l pentru compostare individuala;
- 11 containere cu capacitatea de 15 m3 pentru deseuri voluminoase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613000-0 - Containere de mari dimensiuni (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune furnizarea, livrarea, descarcare, manipularea si mentenanta in perioada de garantie a produselor:
- 2.300 recipienti (europubele) cu capacitatea de 1.100 l;
- 12.000 recipienti cu capacitatea de 220 l pentru compostare individuala;
- 11 containere cu capacitatea de 15 m3 pentru deseuri voluminoase
Valoarea estimata fara TVA: 5, 632, 835RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 112.656 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. De participare se va prezenta la Registratura AC impreuna cu oferta, pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculata conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006 Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
75, 09% POS Mediu, 16, 89% Buget stat, 8, 02% Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea(Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).
Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Ionescu Cristian, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director - Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala ? Crihan Catita, consilier - Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publiceTioran Ionela-Irina, consilier juridic - Directia juridica si administratie locala Cuzdriorean Cosmin, consilier ? Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala ? Iuga Ioana, consilier - Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala Papai Ionut-Mirko, consilier-Directia economica ? Tulai Sofia-Rodica, in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice (Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Infcifra de afaceri Se va prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim11.265.670lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008 :1 Euro = 3, 6827 lei 2009 :1 Euro = 4, 2373 lei 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1 Euro = 4, 2379. In cazul in care la proced achizitie publica participa un grup de op ec care depun oferta comuna cerinta privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul in care op. ec si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea niv. min. impus si prin raportatea la ultimi 3 ani, 2009, 2010, 2011.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul. Op ec poate beneficia de prevederile art. 186 OUG nr.34/2006 privind angajamentul ferm .
Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 ? Informatii privind personalul - se va prezenta o declaratie cu personalul de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.
Cerinta 2 Inf.subcontractantii / asociatii Of. va completa lista cuprinzand subcontr ?precizarea exacta a partilor din contr care urmeaza a fi indepl. de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Of. a carui oferta a fost decl.castig. are oblig. de a prezenta contr. inch. cu subcont. nominalizati in of., inaintea semnarii contr. cu specificarea concreta a produselor furnizate in exprimare fizica-valorica.Pe parcursul derularii contr., contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nominalizati in oferta fara acceptul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif. Prop. tehn. sau finan. initiale. In cazul unei asocieri la care participa mai multi op.ec. se va semna o decl. prin care in cazul in care oferta este decl. castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat AC inainte de semnarea contr..In cz asocieri op. ec. va prezenta angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiv si solidara ptr. indepl. contr.
Cerinta 3 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autorita?i contractante sau clienti privati.
Cerinta 4 - Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contract - maxim 3 contracte de furnizare de aceeasi natura si complexitate a caror valoare cumulata sa fie de minim5.632.835lei fara TVA.Se va avea in vedere cursul mediu BNR aferent anului incheierii contractului/contractelor prezentate in vedere demonstrarii experientei similare.Furnizarile similare vor fi insotite de documente relevante: contracte(informatii relevante)/ procese verbale de receptie a produselor / recomandari din partea beneficiarilor. In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S89-146154 din 10.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu-Axa prioritara2- ?Dezvoltarea sistemelor de manag. integrat deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?DMI 1 - "Dezvoltarea sistemelor integrate de manag. deseurilor si extinderea infrastructurii manag. deseurilor". 75, 09% POS Mediu, 16, 89% Buget stat, 8, 02% Buget propriu
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca operatorul economic prezinta decl. IMM(F 5), beneficiaza de reducere cu 50% pt. cifra de afaceri, garnt.participare, garant. buna executie. Restituire garant.participare: dupa semnarea contract. achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei valab ofertei. Oferta are caracter obligatoriu, din punct de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate.Ofertantul va prezenta Decl. acceptare a conditiilor contractuale, eventualele obiectiuni cu privire la clauzele contractuale negociabile se vor formula in scris, cu redarea integrala a textului/textelor afectat/afectate la care se refera obiectiunile in forma propusa de ofertant, si vor fi anexate;daca obiectiunile formulate se vor considera dezavantajoase pentru Autoritatea Contractanta, oferta va fi considerata neconforma ? Formular nr.16. In DA orice norme, marci, standarde si certificate vor fi insotite de mentiunea ?sau echivalent?.Ofertantul are obligatia de a preciza in cadrul ofertei, respectiv Formularul ? anexa 1 Informatii generale, adresa de corespondenta.Daca in urma aplicarii crit. atribuire ?pretul cel mai scazut? doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor, o noua propunere financiara in plic inchis care va fi depusa la o data si ora stabilita.Restituirea garantiei de buna executie: Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie dupa cum urmeaza: -cel mult 14 zile de la data intocmirii ultimului procesul verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra lui.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel. +40 260614120, Email: [email protected], Fax: +40 260661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer