Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de echipamente pentru colectare selectiva a deseurilor (pubele si containere) in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
5.366.500 RON

Castigatorul Licitatiei: SC IRIDEX GROUP PLASTIC SRL
Anunt de atribuire numarul 135817/09.08.2012
Informatii anunt de participare asociat 127410
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, int.145, Catita Crihan int.123, Tel. +40 260614120, Email: [email protected], Fax: +40 260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de echipamente pentru colectare selectiva a deseurilor (pubele si containere) in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In localitatile: Dobrin, Crasna, Surduc, Sinmihaiu Alma?ului
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract consta in furnizarea, livrarea, descarcare, manipularea si mentenanta in perioada de garantie a produselor: - 2.300 recipienti (europubele) cu capacitatea de 1.100 l;
- 12.000 recipienti cu capacitatea de 220 l pentru compostare individuala;
- 11 containere cu capacitatea de 15 m3 pentru deseuri voluminoase
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613000-0 - Containere de mari dimensiuni (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 366, 500RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S89-146154din10.05.2012
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S99-164911din23.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 7952 Denumirea: Furnizare de echipamente ptcolectare selectiva deseurilor(pubele si containere)in cadrul SMID Salaj
V.1) Data atribuirii contractului 03.08.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC IRIDEX GROUP PLASTIC SRL
Adresa postala: B-DUL. EROILOR, NR.6-8, Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: -, Romania, Tel. 021-2415513, Fax: 021-2401005
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5632835.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5366500.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu-Axa prioritara2- ?Dezvoltarea sistemelor de manag. integrat deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?DMI 1 - "Dezvoltarea sistemelor integrate de manag. deseurilor si extinderea infrastructurii manag. deseurilor". 75, 09% POS Mediu, 16, 89% Buget stat, 8, 02% Buget propriu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Salaj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel. +40 260611551, Fax: +40 260611551
Organismul competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadru Consiiului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel. +40 260614120, Email: [email protected], Fax: +40 260661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2012 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer