Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de fructe ? MERE- in scoli cf OUG nr.24/2010 pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI


Anunt de participare numarul 105674/09.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)
Adresa postala:  strada Bogdan Voda nr.14, Localitatea:  Sighetu Marmatiei, Cod postal:  435500, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Gheorghe Nemes, Tel. 0262-311001, Email:  [email protected], Fax:  0262-311069, Adresa internet (URL):  www.primariasighet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de fructe ? MERE- in scoli cf OUG nr.24/2010 pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile din municipiul sighetu marmatiei
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de fructe ? MERE- in scoli cf OUG nr.24/2010 pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? mere categoria I, cu greutate intre 90 si 150 gr/unitate: estimare3385 elevix 100zile = 338.500 portii / an scolar 2010-2011.
Valoarea estimata fara TVA: 81, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie 1.500 lei; garantia de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, datata, semnata si parafata -formularul nr. 12 A
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, valabile la data deschiderii ofertelor.
- declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12C- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - formular 12 B.
- certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea , insotita de anexa care cuprinde in mod explicit obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului..
- autorizatia de functionare, precum si orice alt act , document considerat edificator , necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului.
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil - la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
-Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde indicatorii: rata serviciului datoriei, solvabilitate si lichiditate curenta.
- Fisa de informatii generale (Formular B2 ), privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii privind experienta similara2. Prezentarea unui contract de furnizare produse impreuna cu recomandarea ( in original ) din partea beneficiarului;
3. Prezentarea certificatului de producator si /sau distribuitor autorizat al produselor solicitate ? MERE-;4. Informatii privind dispunerea de mijloace de transport si/sau distributie si autovehicule speciale autorizate (copie dupa fisa mijloacelor fixe);
5. Informatii privind detinerea de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor- MERE-la temperatura indicata de producatori (copie dupa fisa mijloacelor fixe )6. informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Ofertantul trebuie sa asigure personal de specialitate si calificare corespunzator indeplinirii contractului, persoanele avand cunostinte de igiena a alimentelor, instruite in acest sens si avand carnet de sanatate vizat, valabil pe toata perioada de derulare a contractului;
7. Ofertantul va face dovada ca detine unlaborator de analizeacreditat/autorizat sau a unui contract cu un astfel de laborator.
- Declaratie pe propria raspunderein care se va mentiona faptul ca pentru producerea si livrarea produselor ofertate se respecta standardele de asigurare a calitatii impuse de producator.
- Declaratie pe propria raspunderein care se va mentiona faptul ca produsele care fac obiectul achizitiei sunt produse/livrate cu respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare.
- Declaratie pe propria raspunderein care se va mentiona faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii care sunt in vigoare la nivel national si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului..
- Lista privind subcontractantii ( daca este cazul) , specializarea acestora si acordurile de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o runda de o zi, obiectul procesului repetitiv este pretul pe unitate de produs ( fara TVA)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12374
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2010 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 12:00
Locul: primaria municipiului sighetu marmatiei, str Bogdan Voda nr.14, 435500, jud Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
informatii si clarificari pot fi obtinute la Primaria municipiului Sighetu Marmatiei, strada Bogdan Voda nr.14, cod 435500, jud.Maramures, compartimentul Investitii Licitatii, fax 0262 311069, mail [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Maramures, sectia comerciala de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  bd.Republicii nr.2A, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430264, Romania, Tel. 0262218235, Email:  [email protected], Fax:  0262218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria municipiului sighetu marmatiei
Adresa postala:  str Bogdan voda nr.14, Localitatea:  sighetu marmatiei, Cod postal:  435500, Romania, Tel. 0262311001, Email:  [email protected], Fax:  0262311069, Adresa internet (URL):  www.primariasighet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2010 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer