Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de fructe (mere) pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat din sectorul 4, in anul scolar 2012-2013


Anunt de participare numarul 141412/08.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala: B-dul. Metalurgiei, nr. 89, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041832, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA VLAD, Tel. +40 214608593, Email: [email protected], Fax: +40 214601420, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de fructe (mere)pentru elevii din invatamantulprimar si gimnazial de stat din sectorul 4, in anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din Sectorul 4(conform anexei de la caietul de sarcini)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de fructe pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat din sectorul 4, in anul scolar 2012-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de fructe pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat, in anul scolar 2012-2013 pentru un numar de maximum 89 zile de scolarizare, conform H.G. 1154/2012 privind stabilirea fructelor distribuite, a perioadei si fercventei distributiei, a limitei valorii zilnice/ elev si a fondurilor necesare pentru distributia fructelor si a masurilor adiacente distributiei de fructe, a bugetului aferentacestora, precum si a modalitatii de implementare efectiva si de gestionare la nivelul administratiei publice, in cadrul programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli in anul scolar 2012-2013 si Ordinul Ministerul Educatiei Cercetarii, Tineretului si Sportului nr. 5635/2012 privind structura anului scolar 2012-2013.Cantitatile zilnice se regasesc in anexa caietului de sarcini.Acestea se vor actualiza bisaptamanal in functie de prezenta la cursuri a beneficiarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 536, 403RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10.600 lei.Modalitati de constituire : Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) sau prinvirament bancar in contul nr. CONT IBAN: RO45TREZ7045006XXX008368deschis la TREZORERIA SECTOR 4. Pe ordinul de plata se va face mentiunea : Garantie de participarela , , Licitatie deschisa cu finalizare electronica-Furnizarea de fructe pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat din sectorul 4, in anul scolar 2012-2013??.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertei: 45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul emiterii de catre Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in conformitate cu prevederile art.278¹ alin.(1) , lit. bdin O.U.G. nr. 34/2006.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din urmatoarea zi a publicarii anuntului de participare.NOTA- Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Dovada constituirii garantiei de buna executie se va prezenta in termen de 10 zile de la semnarea contractului.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art.92, alin.1 din H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetde stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Calitatea de participant la procedura .-Formularul I
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.- Formularul II
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.- Formularul III
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formularul IV- conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
a) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
NOTA:
Certificatele solicitate vor putea fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din O.U.G. nr.34/2006-formularul V:
Persoanele cu functii de decizie din cadrul A.S.L.G.S4, sunt: POPA TRAIAN RAUL ;POPESCU GEORGEVICI MARIA;TOADER LUIZA;ANDRONIC ALINA;CRISTEA CAMELIA;BICA LAURA; BUFTEA CATALIN;DAVID PATRICIA; ROMANESCU LIVIU ;CALIN MIHAELA;VASILE NICOLETA;VLAD VASILICA;BACIU AUREL;CONSTANTINESCU RAMONA.
Consilieri locali: BALUTA DANIEL, CIULACU VICTORIA, COMANESCU JEAN VALENTIN, DELEGEANU DAN BOGDAN, DIACONU MIHAI BOGDAN, DRAGAN ROMEO IONEL, GEORGESCU MIHAI, GIUGLEA FLORIAN, HUIDU FLORIN, IONESCU ALEXANDRU SILVIU, IONESCU DE JUAN DECEBAL DAN, MUNTEAN IOAN MIRCEA, NAE ANCA MARIA, NEGRESCU MARIANA, PETCU MARIAN, POPESCU ALEXANDRU LEONTE, POPESCU MARIAN RADU, POPESCU VIREL DAN, PRICEA DORIN, PUIU FLORIAN, SPIRIDON STEFAN, STOIAN GHIOCEL DANIEL, TEBESOI DANIELA, TOMA VERONICA, VARTEJARU NICOLAE, ZARA OVIDIU DUMITRU. Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului.
Ofertantul va prezenta Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie teritoriala din care sa reiasa ca acesta are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de produsesolicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificat vor fi valabile/realela data limita de depunere a ofertelor .
NOTA:
Certificatul constatator va putea fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte certificatul solicitat in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1.060.000 lei. Fisa de informatii generale insotita de copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe bilanturile contabile din ultimii trei ani sau orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.
NOTA: Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani
Formularul VII inclusiv anexa.
Experienta similara - prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa furnizarea de produse similare in valoare de cel putin 450.000 lei fara TVA
Informatii privind utilajele, echipamentele si mijloacele de transport necesare pentru executarea contractului
Declaratie pe propria raspundere privind mijloacele de transport de caredispune si intelege sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, insotita de copii lizibile cu mentiunea , , conform cu originalul?? dupa autorizatiile sanitar- veterinare pentru masinile nominalizate(conform Ordinului nr. 111/2008 emis de Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, cu modificarile si completarile ulterioare).
Informatii privind spatiile de depozitare Declaratie privind spatiile de depozitare in proprietate/ inchiriate sau cu contract de comodat/ concesiune, pentru asigurarea pastrarii produselor in conditiile indicate de producator insotita de documentul de inregistrare sanitar veterinara a depozitului/ depozitelor emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor conform Ordinului nr. 111/2008 emis de Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor, cu modificarile si completarile ulterioare/ un angajament din care sa rezulte ca daca va castiga, va incheia un contract cu un depozit autorizat
Informatii privind asigurarea calitativa a produselor furnizate prin analize de laboratorDocumente privind laboratorul propriu/copia contractului de prestari servicii pentru analize de laborator avand ca obiect analiza fructelor , precum si dovada acreditarii acestuia in conformitate cu ISO EN 17025/ un angajament din care sa rezulte ca daca va castiga va incheia un contract cu un laborator acreditat, conform Ordinului nr. 243/2012
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune
Declaratie privindpersonalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare , de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinutinsotita de copii lizibile cu mentiunea?conform cu originalul? de pe contractele de munca/prestari servicii si/sau angajamente de participare (daca este cazul);
Pentru personalul de executie se vor prezentadocumente din care sa reiasa ca acesta detine cunostinte de igiena alimentelor , confirmate prin certificate de absolvire conform Ordinului 1225/2003;
Mostre insotite de:
- buletin de analiza privind continutulreziduurilor de pesticide si metale grele.Buletinele de analiza vor fi eliberate de laboratoarele nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025, conform OMADR nr. 155/2011;
- certificate de conformitate emise conform OMADR nr.420/2008 privind stabilirea atributiilor Inspectiei de Stat pentru Controlul Tehnic IN Producerea si Valorificarea Legumelor si Fructelor.
Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa prezinte in copie semnata si stampilata , , conform cu originalul?? certificate, emise de organisme independente, prin care sa se ateste faptul ca respecta anumite standarde de asigurare a calitatii (pentru productie si/sau comert cu fructe) sau certificate echivalente emise de organisme nationale/internationale de certificare/ acreditare valabile la data limita de depunere a ofertelor sau probe/ dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licit. electronica pot participa doar op. ec. care sunt inscrisi in SEAP.A.C. va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Inv. se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la calendarul licitatiei electronice, palierul orar stabilit de sistem, existenta de preturi noi prezentate in cadrul licit. electronice, nr. participantilor la licitatie si clasament.In cadrul licit. electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Nr. de runde ale licitatiei electronice: 1;licit. electron. va incepe la 2 zile lucratoare de la data transmiterea invitatiei;Durata unei runde: 1zi;Inf. relevante in vederea participarii la licit. electron., art. 42 din HG1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2013 10:30
Locul: Sediul A.S.L.G. S4- B-dul Metalurgiei nr. 89, Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora ( cu imputernicire scrisa insotita de copia actului de identitate )
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica este de6 luni, respectiv maximum 89 de zile de scolarizare conform Hotararii de Guvern 1154/2012 privind stabilirea fructelor distribuite, a perioadei si frecventei distributiei, a limitei valorii zilnice/elev si a fondurilor necesare pentru distributia fructelor si a masurilor adiacente distributiei de fructe, abugetului aferent acestora, precum si a modalitatii de implementare efectiva si degestionare la nivelul administratiei publice, in cadrul programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli in anul scolar 2012-2013 .Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform invitatiei de participare.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.Reducerea de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie se aplica IMM-urilor precum si asocierii constituite exclusiv din IMM-uri. Astfel, pentru a beneficia de reducerea mai sus mentionata, documentului care atesta constituirea garantiei de participare i se vor anexa in mod obligatoriudocumentelein original privind incadrarea in categoria IMM (Declaratie pe propria raspundere sau Certificate emise de institutii abilitate ).In cazul in care pe primul loc se claseaza mai multe oferte cu acelasi pret , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.La intocmirea ofertei, in functie de modalitatea aleasa ofertantii vor tine cont de Anexa nr. 2 din Ordin nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentu Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 alin 1 lit b)din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administatia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sector 4 -Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Metalurgiei nr. 89, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041832, Romania, Tel. +40 0214608593, Fax: +40 0214601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2013 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer