Licitatie Publica - Furnizarea de fructe (mere) pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat din sectorul 4, in anul scolar 2012-2013
Valoarea Contractului:
536.403 RON
Castigatorul Licitatiei: ASTRA BUCURESTI & CO PROD SRL
536.403 RON
Castigatorul Licitatiei: ASTRA BUCURESTI & CO PROD SRL
Anunt de atribuire numarul 141412/18.03.2013
Informatii anunt de participare asociat 134678
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala: B-dul. Metalurgiei, nr. 89, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041832, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA VLAD, Tel. +40 214608593, Email: [email protected], Fax: +40 214601420, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de fructe (mere)pentru elevii din invatamantulprimar si gimnazial de stat din sectorul 4, in anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din Sectorul 4(conform anexei de la caietul de sarcini)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de fructe pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat din sectorul 4, in anul scolar 2012-2013
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
536, 403RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 602 Denumirea: Furnizare fructe(mere) pentru elevii din inv. primar si gimnazial de stat Sector4
V.1) Data atribuirii contractului 07.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ASTRA BUCURESTI & CO PROD SRL
Adresa postala: Strada Posada nr. 46C sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 65113, Romania, Tel. +40 0213111126, Email: [email protected], Fax: +40 0213111126
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 536403.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica este de6 luni, respectiv maximum 89 de zile de scolarizare conform Hotararii de Guvern 1154/2012 privind stabilirea fructelor distribuite, a perioadei si frecventei distributiei, a limitei valorii zilnice/elev si a fondurilor necesare pentru distributia fructelor si a masurilor adiacente distributiei de fructe, abugetului aferent acestora, precum si a modalitatii de implementare efectiva si degestionare la nivelul administratiei publice, in cadrul programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli in anul scolar 2012-2013 .Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform invitatiei de participare.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.Reducerea de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie se aplica IMM-urilor precum si asocierii constituite exclusiv din IMM-uri. Astfel, pentru a beneficia de reducerea mai sus mentionata, documentului care atesta constituirea garantiei de participare i se vor anexa in mod obligatoriudocumentelein original privind incadrarea in categoria IMM (Declaratie pe propria raspundere sau Certificate emise de institutii abilitate ).In cazul in care pe primul loc se claseaza mai multe oferte cu acelasi pret , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.La intocmirea ofertei, in functie de modalitatea aleasa ofertantii vor tine cont de Anexa nr. 2 din Ordin nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentu Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti -Sectia Comerciala
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030833, Romania, Tel. +40 0214083600, Fax: +40 0214083700
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administatia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sector 4 -Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Metalurgiei nr. 89, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041832, Romania, Tel. +40 0214608593, Fax: +40 0214601420
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2013 11:21