Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de materiale de dezinfectie


Anunt de participare numarul 143477/09.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0502 BUCURESTI
Adresa postala: strada Jandarmeriei nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013893, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA DRAGOMIR, Tel. +40 212087712, In atentia: MIHAELA DRAGOMIR, Email: [email protected], Fax: +40 212087720, Adresa internet (URL): Str. Jandarmeriei, nr.2, sector 1, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de materiale de dezinfectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 804, 530 si 1, 814, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor se va face in 2 etape: prima etapa pana la 31.12.2013 si etapa a doua pana la 31.12.2014. Estimarile cantitatilor minime si maxime ptr. acord cadru si contract subsecvent se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de materiale de dezinfectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate aferente acordului cadru sunt prezentate in Anexa B a fisei de date a achizitiei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 804, 530 si 1, 814, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul conform Anexa B.Se constituie cf.art.86, alin.1 din HG 925/2006, termen de valabilitate 95 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in original (formularul 10).In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament contul utilizat va fi: RO16TREZ7015005XXX011939 deschis la Trezoreria Sector 1. Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor, conform prevederii art.86 alin.6 din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie depusa in original. Garantia de participare se poate depune si in alte monede, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 (doua )zile inainte.Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare. Conditii ce trebuie indeplinite de garantia de participare: -sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta, -sa contina denumirea autoritatii contractante, in clar, in favoarea careia s-a constituit, -valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire -sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie-sa contina parafa lizibila a bancii/societatii/si sau semnatura autorizata-sa fie irevocabila -sa prevada situatiile de executare a garantiei prevazute in formularul 10. In cazul unei contestatii daca CNSC respinge contestatia ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006. La garantiei de participare va fi anexata lista loturilor ofertate cuvaloarea garantiei. Cuantum: maxim 10%(5%in cazul in care op.ec. odata cu depunerea ofertei prezinta documente conform prevederilor Legii 346/2004, care dovedesc categoria de IMM) din valoarea, fara TVA, a contractului de furnizare si se depune in maximum 15 zile de la semnarea contractului, cu o valabilitate care va depasi 14 zile de la data procesului verbal de receptie.Mod de constituire: in conformitate cu art.90 alin.1 din HG nr.925/2006.In cazul in care garantiase constituie prin virament contul utilizat va fi: RO16TREZ7015005XXX011939 deschis la Trezoreria Sector 1. Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante, conform prevederii art.86 alin.6 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Asigurarilor de Sanatate si Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie de eligibilitate, formular 4, in original, va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, -declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, formular 5, in original, va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, din cuprisul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in preved. art.181, lit.a), c) si d)din OUG 34/2006 conf. prevederilor Legii 279/2011. Ofertantul care se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare nu va fi admis. -declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 6, in original, -declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 in ordonanta, formular 7, in original.Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularera si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Morgos Marioara, Costan Iuliu Stefan, Sontea Irina, Popa Liliana, Dragomir Mihaela -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular in original nr.8 -cazier fiscal, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, fara fapte inscrise, emis in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate bunurile ofertate, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, conform Ordin ANRMAP nr.509/2011.Acest lucru va fi subliniat. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata, in cazul in care a fost prezentat copie conform cu originalul.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii, in functie de calitatea in care acestia participa.Ofertantul va prezenta un Extras din Registrul Actionarilor/Asociatilor ofertantului/subcontractantului certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni, daca este cazul.
-Aviz /aviz de prelungire, dupa caz, eliberat de Comisia Nationala de Produse Biocide, conform Ordin comun nr.10/368/11/2010, M.S./M.M./A.N.S.V.S.A., ordin M.S.P. nr.261/2007, HG nr.956/2005, privind plasarea pe piata a produselor biocide.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
firmele vor depune mostre pentru fiecare din produsele ofertate, pe baza carora se va verifica conformitateaofertelor tehnice cu produsele ofertate.Acestea vor avea atasate o eticheta pe care se vor inscrie : denumirea produsului, denumirea fabricantului, denumirea firmei ofertane si modul de utilizare.Rapoarte de testarea eficacitatii tuberculoide, bactericide, sporicide pe B subtilis conform Ordinelor comune nr.10/368/11/2010, M.S./M.M./A.N.S.V.S.A., ordin M.S.P. nr.261/2007, HG nr.956/2005, privind plasarea pe piata a produselor biocide si a normelor europene.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se vor depune mostre pentru fiecare din produsele ofertate, pe baza carora se va verifica conformitatea ofertelor tehnice cu produsele ofertate.Acestea vor avea atasate o eticheta pe care se vor inscrie : denumirea produsului, denumirea fabricantului, denumirea firmei ofertane si modul de utilizare.Se vor depune rapoarte de eficacitate conform Ordinelor comune nr.10/368/11/2010, M.S./M.M./A.N.S.V.S.A., ordin M.S.P. nr.261/2007, HG nr.956/2005, privind plasarea pe piata a produselor biocide si a normelor europene, conform fiselor tehnicese vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens.Ofertantul va prezenta documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant sau, in lipsa, orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator calitatii , in copie lizibila, semnata si stampilata-conform cu originalul- de catre reprezentantul legal al ofertantului. Se va considera mijloc edificator site-ul oficial al unui organism acreditat in domeniul certificarii calitatii ca ofertantul sa precizeze link-ul catre pagina de Internet care sa probeze cele solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Inainte de lansarea unei licitatii electronice , autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criterul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Numarul de runde al licitatiei electronice: 1 Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una)zi (24 ore). Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea ofertantilor participanti. Pentru faza finala de licitatie electronica autoritatea contractanta va introduce in SEAP valoarea propunerii financiare/lot admis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2013 12:00
Locul: Bucuresti, str. Roma nr.32-34, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere.Persoanele desemnate sa participe vor prezenta imputernicire scrisa semnata de reprezentantii legali precumsi copie dupa C.I.,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, exista mai multi operatori economici, clasati pe primul loc, care au depus oferte financiare egale, autoritatea contractanta va solicita acestor operatori ec. reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor financiare depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 0502 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei nr.2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 13893, Romania, Tel. +40 212087712, Email: [email protected], Fax: +40 212087720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2013 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer