Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea de materiale pentru stingerea incendiilor la DS Sibiu


Anunt de participare numarul 135385/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr.140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, In atentia: comp. achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro si www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr.140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, In atentia: comp. achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro si www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr.140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, In atentia: comp. achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro si www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatare forestiera
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea de materiale pentru stingerea incendiilor la DS Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea dumbravii nr. 140
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru furnizarea de materiale pentru stingerea incendiilor conform anexa la Caietul de sarcini, se va incheia un contract pana la valoarea minima de 44270 lei, care expira la data de 31.12.2012 iar pentru suplimentarile ulterioare in valoare de pana la 8854 lei, contractul se va prelungi cu maxim 4 luni pana la realizarea valorii estimative globale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35111200-7 - Materiale de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
materiale de stingere a incendiilor in cantitatile prevazute in anexa la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 44, 270 si 53, 124RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul poate fi prelungit dupa data de 31.12.2012 cu inca 4 luni
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
442 lei reprezentand garantie de participare;Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar, numerar la caseria unitatii sau prin instrument de garantare emis in conditii legale de o societate bancara sau de asigurari prezentat in original.Ex: (ordin de plata, fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta.conturi: RO65RZBR0000060001392143 ? Raiffeisen Bank Sibiu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul: ?Informatii generale?
2.Se va completa formularul:
?Declaratie privind eligibilitatea? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
3.Se va completa formularul:
?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
4.Se va completa formularul:
?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
5. Persoane juridice/fizice straine
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu sesolicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
6. Se va prezenta: -certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, lunaanterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie lizibila conform cu originalul.
7.Se va prezenta: -certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, lunaanterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul .
! Sunt aplicabile prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006.
! certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului
8. Se va completa formularul: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
9. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul DS Sibiu: ing. Troanca Ilie, ing. Burduhos Viorel, ec.Inclezan Petre. 1.Se va prezenta: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? , emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui.
2. dovada formei de inregistrare ca unitate protejata conform Legii nr. 448/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( doar in cazul in careaceasta nu reiese dinCertificatul constatator);
3. Persoane juridice/fizice straine
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu sesolicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul ( daca este cazul) : ?Informatii privind asocierea?( oferta comuna)
2.Lista principalelor livraride produse in ultimii trei ani.
Nivel specific minim necesar: 1contract/proces verbal de receptie cu valoarede cel mult 35000 lei.
3. Se va completa formularul Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In vederea departajarii ofertelor care au preturi egale : ofertantii, la solicitarea de clarificari privind pretul ofertei venite din partea autoritatii contractante, vor transmite on-line in SEAP o noua oferta de pret.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic "CertSign", MS Office, disponibil si gratuit si pe site-ul www.certsign.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe acre acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al RNP-Romsilva
Adresa postala: B-dul Magheru nr.31, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer