Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de medicamente de uz uman si substante de contrast


Anunt de participare numarul 134449/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0502 BUCURESTI
Adresa postala: strada Jandarmeriei nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013893, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA DRAGOMIR, Tel. +40 0212087712, In atentia: DRAGOMIR MIHAELA, Email: [email protected], Fax: +40 0212087713, Adresa internet (URL): Strada Jandarmeriei nr.2, sector1, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de medicamente de uz uman si substante de contrast
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Roma, nr.32-34
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 400, 221 si 44, 167, 797RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor se va face in 2 etape: prima etapa pana la 31.12.2012 si etapa a doua pana la 31.12.2013.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de medicamente de uz uman si substante de contrast
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33696800-3-Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate aferente acordului cadru sunt prezentate in Anexa B a fisei de date a achizitiei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 400, 221 si 44, 167, 797RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul conform Anexa B.Se constituie cf.art.86, alin.1 din HG 925/2006.Garantia se exprima in lei si va fi valabila 125 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezunta in original- In cazul in care constituirea garantiei de participare se va realiza prin virament contul utilizat va fiRO16TREZ7015005XXX011939 Trezoreria sector 1.In cazul unei contestatii daca CNSC respinge contestatia ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006conform Anexa B.La dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata lista loturilor ofertate cu specificarea valorii garantiei pe fiecare lot in parte. Cuantum: garantia de buna executie a contractului subsecvent va fi de 10%(5% in cazulin care op.ec. odata cu depunerea ofertei prezinta documenete cf. prevederilor legii 346/2004care dovedesc incadrarea in categoria IMM) din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Mod de constituire: in conformitate cu art.90, alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care constituirea garantiei de participare se va realiza prin virament contul utilizat va fiRO69TREZ7015005XXX000121 Trezoreria sector 1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor de sanatate si bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)formular in original
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, formular in original
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular in original
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularera si finalizarea procedurii de atribuire: Morgos Marioara, Popa Liliana, Dragomir Mihaela, tanasescu Ioana, Sontea Irina, Bleotu Silvia
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular in original
-Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) din continutul certificatelor constatatoare trebuie sa reiasa ca operatorul economic nu are debite in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Certificat de Cazier fiscal al ofertantului, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, fara fapte inscrise in cazierul fiscal, emis in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Autorizatiide punere pe piata eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului conform art.2, alin.1 din Legea Farmaciei nr.266/2008.
Pentru acele medicamente aflate in procedura de reautorizare, vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului, din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare si pot fi comercializate pana la eliberarea unei noi autorizatii.
Ofertantii vor prezenta aceste autorizatii pentru fiecare din reperele ofertate, mentionand pe acestea numarul pozitiei din anexa nr. 1 la caietul de sarcini.
2.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate lucrarile ofertate.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor solicitate, ofertantul are dreptul de a prezenta la data deschiderii ofertelor doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In situatia in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta documentele solicitate in termen de 3 zile lucratoare de la data solicitarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulNumarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi(24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 12:00
Locul: Str. Roma nr.32-34, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate vor avea imputernicire scrisa semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor din care sa rezulte si competentele acestora in procedura de achizitie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
in cazul in care dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, exista mai multi operatori economici, clasati pe primul loc, care au depus oferte financiare egale, autoritatea contractanta va solicita acestor operatori ec. reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor financiare depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/ +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0502 Bucuresti
Adresa postala: Strada Jandarmeriei nr.2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 13893, Romania, Tel. +40 0212087712, Fax: +40 0212087720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer