Licitatie Publica - Furnizarea de momeli vaccinale contra ppc la mistreti
Anunt de participare numarul 62678/29.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacrimioarei, Nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Punct(e) de contact: Patriciu Gorgan, Tel.0261/715956, Email: [email protected], Fax: 0261/715950, Adresa internet (URL): www.dsv-satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de momeli vaccinale contra ppc la mistreti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Lacrimioarei, nr. 37, Satu Mare, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE MOMELI VACCINALE CONTRA PPC LA MISTRETI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451600-6 - Vaccinuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Momeli vaccinale contra PPC la mistreti - 35.600 doze
Valoarea estimata fara TVA: 195, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 3.916, 00, Garantia de buna executie in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul Statului, plata se va face cu op in contul beneficiarului deschis la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de comercializare pentru produs eliberata de ICBMUV sau echivalent in xerocopie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul - Autorizatie de distributie pentru distribuitori eliberata de ANSVSA sau echivalent cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul - Declaratie pe proprie raspundere ca la data livrarii produsului acesta va fi insotit de buletin de analiza corespunzator si certificat de calitate precum si obligatia furnizorului de a livra produsele in maxim 15 zile de la data lansarii comenzii. Declaratii privind eligibilitatea, Informatii generale, DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in xerocopie legalizata de catre un notar, Certificat inregistrare firma in xerocopie cu semnatura si stampila in conformitate cu originalul. Toate documentele vor fi prezentate in format electronic in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul pe ultimul an aprobat de organele competente- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Prezentarea documentelor se va face informat electronic in SEAP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
profitul net sa fie pozitiv- media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita, lista cu principale livrari in ultimii 3ani Completare anexa 6Prezentarea documentelor se va face informat electronic in SEAP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita, lista cu principale livrari in ultimii 3ani Completare anexa 6 minim o livrare similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S6-006039 din 10.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2008 18:00
Locul: Str. Lacrimioarei, nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.42, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Fax: 0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Directiei Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacrimioarei, nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Tel.0261/715956, Fax: 0261/715950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2008 15:17