Licitatie Publica - Furnizarea de produse de panificatie - CORNURI pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private autorizat/acreditat cu program normal de 4 ore d
Anunt de participare numarul 126300/21.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email: [email protected], Fax: 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de produse de panificatie - CORNURI pentruelevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat precum si pentru copii prescolari dingradinitele de stat si private autorizat/acreditat cu program normal de 4 oredin MunicipiulIasi, pe anul scolar 2011-2012, in cadrul programului guvernamental ?Lapte-corn?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de produse de panificatie - CORNURI pentruelevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat precum si pentru copii prescolari dingradinitele de stat si private autorizat/acreditat cu program normal de 4 oredin MunicipiulIasi, pe anul scolar 2011-2012, in cadrul programului guvernamental ?Lapte-corn? ? conform caietului de sarcini - 6 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15810000-9 - Produse de panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24543 buc cornuri / zi pentru toate loturile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 276, 174RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1 ? 3.600 lei, Lot 2 ?5.100 lei, Lot 3 ?4.200 lei, Lot 4 ? 4.800 lei, Lot 5 ? 4.100 lei, Lot 6 ? 3.400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat ;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor
Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului
Prezentarea bilantului contabil pentru ultimul an financiar (2010) incheiat sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Experienta similara: demonstrarea capacitatii printr-un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare, derulat sau in curs de derulare in ultimii trei ani.Prezentarea cel putin a unei recomandari, din partea beneficiarului, pentru livrarea produselor.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatInformatii privind personalul angajat, copie contract cu medicul de medicina muncii ;
Ofertantul trebuie sa asigure punct de lucru si/sau depozit autorizat conform legii, pentru produse de panificatie?corn, in Municipiul Iasi. In cazul in care ofertantul nu face dovada existentei unui punct de lucru/depozit in Iasi, acesta va anexa o declaratie pe proprie raspundere prin care se obliga sa deschida un punct de lucru/depozit in Iasi pana la data semnarii contr de furnizare (daca oferta sa va fi declarata castigatoare).
Informatii privind Resurse tehnice: min 2 autovehicule.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru produse de panificatiea. licenta de fabricareb. autorizatie sanitara de functionare a punctului de lucruc. autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport, d.-inregistrare de la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelore.ISO 9001 sau echivalentf. certificat privind implementarea Sistemului de Siguranta Alimentara HACCP sau echivalentSe solicita mostre cu produsul- CORN(ambalaj+produs ofertat), 10 buc. insotit de analiza de laborator a produsului si a certificatului de conformitate a produsului
Declaratie privind privind conditiile de munca si protectia muncii
Declaratie privind subcontractantii
Acord asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va reoferta pretul unitar fara TVA. Pretul de pornire va fi pretul ofertat in cadrul licitatiei deschise. Licitatia se va desfasura intr-o singura runda, o zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 14:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Tel. 0232267582 - int 189, Email: [email protected], Fax: 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 13:27