Licitatie Publica - Furnizarea de produse de panificatie CORN pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal din ZONA VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN), judetul Salaj
Anunt de participare numarul 69944/12.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Sandor Kosa, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de produse de panificatie CORN pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal din ZONA VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN), judetul Salaj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I-VIII si gradinitele din ZONA VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN) din judetul Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop furnizarea de produse de panificatie CORN pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal in judetul Salaj pentru anul scolar 2008-2009 pentru ZONA VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop furnizarea de produse de panificatie CORN pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal in judetul Salaj pentru anul scolar 2008-2009 pentru ZONA VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN)
Valoarea estimata fara TVA: 44, 549RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
85 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 800 lei;Garantia de buna executie in valoare de 10%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata) - valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri; bilant la data de 31.12.2006 si 31.12.2007;30.06.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este de89000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani ;Se vor prezenta persoanele responsabile direct in indeplinirea contractului, diplome, atestate, certificate si cv-uri ale acestora ;Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;Lista cu experienta similara; Standarde de asigurare a calitatii ; Standarde de protectie a mediului; Informatii privind protectia muncii ;Ofertantul trebuie sa arate ca dispune de mijloace de transport si distributie, autovehicule speciale;fertantul trebuie sa prezinte locul de producere si de depozitare a produselor, de unde acestea urmeaza fi distribuite, adeverinta de la DSV ca spatiul este corespunzator;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta un contract de furnizare de aceeasi natura si complexitate, insotit de documente doveditoare: contract, recomandare din partea beneficiarului, proces verbal de predare primire, valoarea contractului sa fie min.13 360lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-2 runde -pretul maxim este de 0, 3 lei/produs/copil/zi, fara TVA.; -pasul pentru ofertare este 0, 01 lei /produs, fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
97
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Din SEAP sauprin depunere la caseria unitatii a sumei respective
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2009 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Salaj, Str. P-ta. 1 Decembrie 1918, nr. 12 , Loc.Zalau, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor sau imputernicita ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
(
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http/www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: Str. P-ta. 1 Decembrie 1918, nr. 12 , ,Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260/614120, Email: [email protected], Fax: 0260/611696, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2008 12:17