Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de produse de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul si judetul Braila in anul scolar 20


Anunt de participare numarul 137182/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice cam 132, Tel. +40 239619600-249, In atentia: NICOLAE MOISIU, Email: [email protected], Fax: +40 239619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel. +040 239619600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de produse de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul si judetul Braila in anul scolar 2012 ? 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Reteaua scolara invatamant de stat sau privat din municipiul si judetul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de produse de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul si judetul Braila in anul scolar 2012 ? 2013, in conformitate cu OUG 96/2002, aprobata prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea nr. 6 din 06.01.2012Produsul ce urmeaza a fi achizitionat: cornuri, batoane, biscuiti dulci in ambalaje de 80 g/unitate.In urma stabilirii ofertelor admisibile, inainte de stabilirea ofertei castigatoare, autoritatea contractanta va organiza ca etapa finala licitatie electronica, conform prevederilor Cap IV, Sectiunea a 3-a din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte corespunzatoare sa participe la licitatia electronica.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic, este pretul.In invitatia de participare vor fi precizate informatiile necesare referitoare la modul de desfasurare a licitatiei electronice conform prevederilor OUG nr. 34/2006 si HGR nr. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in sistem (SEAP) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.Invitatia in care se va mentiona data, momentul de start al licitatiei electronice si alte informatii se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor admisibili.Licitatia electronica va incepe in 2 zile lucratoare dupa data la care au fost transmise invitatiile. Invitatiile se transmit atat electronic in mod automat de catre SEAP cat si pe fax.Pentru imbunatatirea ofertei, se va organiza o runda de 24 ore licitatie electronica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform retelei scolare pusa la dispozitie in SEAP adresa www.e-licitatie.roNumar scolari mun si jud Braila cl 0-VIII invatamant de stat 25.797Numar scolari mun si jud Braila cl 0-VIII invatamant privat 150Numar prescolari program normal 4 ore invatamant de stat 7.149Numar prescolari program normal 4 ore invatamant privat 180TOTAL SCOLARI SI PRESCOLARI INVATAMANT DE STAT SI PRIVAT 33.276NOTAMentionam ca: Numar zile lucratoare an scolar 2012-2013 178 zilePret produse de panificatie - 0, 37 lei cu TVA /zi scolar, respectiv prescolar (0, 2983 lei fara TVA /zi scolar, respectiv prescolar) pentru produse de panificatie
Valoare totala estimata
33.276 scolari si prescolari × 0, 2983 lei/zi scolar, respectiv prescolar X 178 zile = 1.766.869, 08 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 766, 869.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
178 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 35.300 lei pentru perioada de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ordinul de plata, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, se constituie in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Br. CF 4205491. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; d) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de: 1% din valoarea contractului de furnizare fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ofertantului/candidatului neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 12A si 12 B.Se solicita tertului sustinator, neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011. Formular 12A si 12 B1.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.Gheorghe Bunea Stancu ? PresedinteMija Florin ? VicepresedinteFilote Nicu ? Secretar al JudetuluiRusu Alina ? Director DEDutu Mioara - Director DAPCPriceputu Dumitrel ? Director Adj. DAPCStoica Luminita ? Director DSIERIMoisiu Nicolae ? Sef Birou Achizitii PubliceGheorghe Stefan ? Sef Serviciu AdministrativDobrescu Gheorghe ? Referent Serviciu AdministrativSava Nicu - Inspector DEAnghel Claudiu - Inspector Birou Achizitii PubliceConsilieri judeteniAvram Ionel; Buzea Nicolae; Caragata Stefan; Cireasa Nicu; Apostol Dan-Virgil; Guta Titisor; Lepadatu Victor; Meirosu Marilena-Emilia; Mircea Florin; Mortu Viorel; Motoc Marcel; Puiu Vasile; Boala Cristian Silviu; Irimia Gheorghe; Lungu Danut; Mindreanu Cristian Viorel; Mitroi Nicolae; Pascale Alfredo Vasile; Radu-Ion Silviu; Sirbu Marian; Stefan Ion; Boboc Catalin; Cortez Vasile; Dogarescu Vasile; Ganciu Petru Pavel; Jirlaianu Neagu; Minescu Bogdan; Radulescu Neagu Adrian; Ritzinger Adrian Bernhard Moise Eugen; Haret TeodorCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular 2.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Documentul de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru unitatile de vanzare cu amanuntul eliberat de DSVA conform Ordin ANSVSA nr. 301/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare emisa de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei conform Ordonantei Guvernului nr. 42/1995, cu modificarile si completarile ulterioare
Autorizatie Sanitara de Functionare eliberata de MS - DSP a judetului conform Ordin MS nr. 1030/2009
Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, pentru ultimii 3 ani Se solicita ca media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 3.500.000 lei fara TVA. In cazul in care operatorul economic nu a depus bilantul pentru anul 2011, pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri pe anul 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita, cerinta minima, prezentarea a maxim doua contracte de furnizare produse de panificatie in valoare cumulata egala sau mai mare de 1.750.000 lei fara TVA. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;
Formularul 5. Parti relevante din contractul/contractele prezentat/prezentate in copie ?conform cu originalul?; Procesul/procesele verbal/verbale de receptie aferent contractului/contractelor, in copie, ?conform cu originalul?
Lista ref la utilaj, inst, echip tehnice, mijloace de transport de care dispune op ec pt indeplinirea corespunzatoare a contractului Ofertantul va face dovada ca dispune de mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale: - Minim 10 autovehicule autorizate pentru transportul produselor de origine non-animala conform Ordin ANSVSA nr. 111/2008. Pt fiecare autovehicul se va preciza nr. autorizatiei sanitar veterinare. Daca ofertantul nu detine in proprietate unul sau mai multe mijloace de transport pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de inchiriere, etc. se va permite si prezentarea unui angajament
Formular nr. 9
Lista persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului. Persoanele de specialitate care este considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului: - un inginer cu specialitatea chimie alimentara pentru coordonarea productiei de panificatie, - 15 soferi Pentru tot personalul care manipuleaza alimentele ce urmeaza a participa la manipularea ? distribuirea produselor alimentare oferite se vor mentiona urmatoarele: - numele si prenumele; - cunostinte de igiena produselor agro-alimentare sau instruire in acest sens (se va indica nr. cerficatului)Formularul 6 CERTIFICATE DE ABSOLVIRE a cursurilor privind insusirea normelor fundamentale de igiena, eliberate sub Avizul Ministerului Sanatatii.
Operatorii economici vor prezenta obligatoriu la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru toate produsele ofertate, in ambalajul in care urmeaza a fi livrate, marcat si sigilat. Mostrele vor fi insotite de buletinele de analiza intocmite conform prevederilor legale.
Prezentare de mostre de produs. Mostrele vor fi insotite de buletinele de analiza eliberate de DSV - laborator sanitar veterinar, conform legislatiei in vigoare
Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului Formularul 16 Formularul 14 - Acord de subcontractare
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a). Formularul 15 - Acordul de asociere
Autorizare sanitara veterinara pentru mijloacele de transport al produselor de origine non-animala, emisa de DSVSA conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008, cu modificarile si completarile ulterioare. Se prezinta in copie, ?conform cu originalul?
Informatiile privind sistemul de management al calitatii - ISO 9001 :2008/ echivalent
Informatii privind sistemul de management al sigurantei alimentelor ISO 22000/HACCP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa finala a licitat desch Element ofertare in sist electronic pret Au drept sa particip op ec inregistrati in SEAP Pentru imbunatatirea ofertei se va organiza o runda de 24 ore licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, Braila, Piata Independentei nr.1, etaj I, cam 122
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP, imputernicitii in scris ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art 11 alin (4) HGR nr 925/2006 cu modif si complet ult Pt demonstra indeplinir criteri calific prevazute la art 176 din OUG nr 34/2006 cu modif si complet ult of are drept de a prezenta initial doar o declarat pe propria raspund semnat de reprezent sau legal prin care confirma ca indeplin cerinte de calific astfel cum au fost solicit in doc de atrib Declar va fi insotita de o anexa in care of trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori cantitati sau altele asemenea In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11 alin(4) din HGR nr 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertant are obligatia de a prezenta/completa certificat/doc edif care probeaza/confirma indeplinirea cerinte de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la primirea acesteia. Documentele edificatoare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. AC nu va incepe licitatia electronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiilor. Op ec declarat castigator dupa finalizarea licitatiei electronice va prezenta obligatoriu formularul de oferta si anexa la formularul de oferta, cu preturile finale, in original, datat, semnat de catre reprezent legal si stampilat. AC va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200, alin. (1) din OUG 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169, alin. (2) din OUG 34/2006. In cazul in care doua/mai multe oferte contin preturi egale autorit contract va solicita ofertantilor clasati pe primul loc care au oferit cel mai mic pret, reofertarea in plic inchis, caz in care contract va fi atribuit ofertant a carui noua propun financ are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoaster drept pretins ori a interes legitim in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autor contract considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila ? Compartiment Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. +040 239619600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer