Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de produse de panificatie pentru prescolari si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat din jud Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 80203/17.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de produse de panificatie pentru prescolari si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat din jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul gradinitelor si scolilor de pe teritoriul jud Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de produse de panificatie pentru prescolari din gradinitele cu program normal de 4 ore si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat din jud Bistrita Nasaud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cantitatilor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 209, 053RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 15.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie 15.400 lei: lot1-6.000lei, lot2-2.500, lot3-2.500 lei, lot4- 2.800lei, lot5-1.600 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei.
-Licente de fabricatie pentru produsele ofertate (produse de panificatie, biscuiti, napolitane e.t.c.), eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei sau echivalent;
- autorizatie sanitara de functionare a unitatii eliberat de Directia de Sanatate Publica- autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport- Documentul de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentului a activitatilor de fabricare a painii si/sau produselor de panificatie si/sau produselor proaspete de patiseriesau echivalent- Documentul de inregistrare a mijloacelor de transport produse alimentare de origine non-animala emis de Directia sanitar veterinara si pentru siguranta Alimentelor sau echivalent- Procesul verbal de constatare intocmit de catre inspectorii compartimentului siguranta alimentelor din cadru DSVSA Bistrita Nasaud cu max 30 de zile inainte de data licitatiei din care sa rezulte conformitatea unitatii cu cerintele legislatiei sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor in vigoare sau echivalent ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatiiprivind situatia financiara-Bilant contabilpe anul 2008
- Informatii privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indicatorii pe anul 2008 solvabilitatepatrimoniala ( > 30%), lichiditate generala( >100 %) , profit pozitiv- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 2.400.000ronPentru oferte partiale va fii : Lotul 1-900.000 ron, Lotul 2- 400.000ronLoul 3 -400.000 ron, lotu 4- 450.000 ronLotu 5 - 250.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa privind experienta similara-Declaratie privind personalul de specialitate- Sa se prezinta lista cu personalul calificat insotita decopie dupa diplome care sa ateste studiile si calificarea in domeniul supus licitatiei.
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice , utilaje, echipament tehnic, baze de productiesi alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului tipul liniei tehnologice autorizate
- Declaratie care sa contina informatii privind numarulde mijloace de transport cu dotarile necesare pentru a putea transporta produse de panificatie , sau contract de inchiriere pentru mijloacele de transport necesare .
- Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de productie / luna a unitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contractcu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 820.000 ron si al carui obiect a fost furnizarea de produse similare.In cazul ofertelor partiale cerinta minima privind experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare cu : Lotul 1- 300.000 leiLotul 2- 150.000 leiLotul 3- 120.000 leiLotul 4- 150.000 leiLotul 5 100.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
faza finala a licitatiei deschise, licitatia electronica se va desfasura in data de 6.08.2009 pe durata unei runde de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 12:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant sau imputernicit al ofertantului poate participa la sedinta de deschidere a licittaiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
toata documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt; orice modificarea sau clarificare adusa la Documentatia de atribuire va fii atasata prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/ 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadru Consiliului Judetean Bistrita Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru RARES, NR 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Fax: 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer