Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de produse de panificatie pentru prescolari si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat din jud Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 124454/24.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala:  str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420080, Romania, Punct(e) de contact:  RAVECA COLDEA, Tel. 0263230741, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0263214750, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de produse de panificatie pentru prescolari si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat din jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul gradinitelor si scolilor de pe teritoriul jud Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de produse de panificatie pentru prescolari din gradinitele cu program normal de 4 ore si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat din jud Bistrita Nasaud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cf cantitatilor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 013, 619RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 38.000 lei : lot 1-15.000 ron, lot 2- 6.500 ron, lot 3- 6.200 ron, lot 4- 6.800 ron , lot 5- 3.500 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil pe anul 2010
- Informatii privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 an
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani in valoare de minim 2.400.000 ron Pentru oferte partiale cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: Lotul 1 - 900.000 ron Lotul 2 - 400.000 ron, Loul 3 - 400.000 ron, Lotu 4 - 450.000 ron, Lotu 5 - 250.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DOCUMENTUL DE INREGISTRARE PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR, emis de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor judeteana;
- DOCUMENTUL DE INREGISTRARE A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PRODUSE ALIMENTARE DE ORIGINE NON - ANIMALA, emis de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor judeteana;
- Proces verbal de constatare intocmit de DSVSA ( de pe raza judetului in care functioneaza unitatea) in luna depunerii documentatiei pentru licitatie din care sa rezulte conformitatea unitatii cu cerintele legislatiei sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor in vigoare sau echivalent ;
- Contract de prestare de servicii pentruanalizele de laborator la produsele ofertate (produse de panificatie, biscuiti, napolitane e.t.c.), conform Normelor in vigoare;
- Licente de fabricatie pentru produsele ofertate (produse de panificatie, biscuiti, napolitane e.t.c.), eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;
- Autorizatia sanitara de functionare a unitatii eliberata de Directia de Sanatate Publicasau certificarea conformitatii cu normele de igiena si sanatate publica cf OMS 1030/ 2009;
- Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport cf OMS 1030/ 2009;
-Fisa privind experienta similara-Declaratie privind personalul de specialitate - Sa se prezinta lista cu personalul calificat insotita de copie dupa diplome care sa ateste studiile si calificarea in domeniul supus licitatiei.- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice , utilaje, echipament tehnic, baze de productie si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ? tipul liniei tehnologice autorizate- Declaratie care sa contina informatii privind numarul de mijloace de transport cu dotarile necesare pentru a putea transporta produse de panificatie , sau contract de inchiriere pentru mijloacele de transport necesare .- Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de productie / luna a unitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 900.000 ron si al carui obiect a fost furnizarea de produse similare . In cazul ofertelor partiale cerinta minima privind experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare cu : Lotul 1- 400.000 lei, Lotul 2- 130.000 lei, Lotul 3- 130.000 lei, Lotul 4- 140.000 lei , Lotul 5 ? 100.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
faza finala a licitatiei deschise , licitatia electronica se va desfasura pe durata unei runde de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S23-037121 din 03.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2011 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean , str Piata Petru Rares, nr 1-2 , camera 64
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant sau imputernicit al ofertantului poate participa la sedinta de deschidere a licitatiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
toata documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt; orice modificarea sau clarificare adusa la Documentatia de atribuire va fii atasata prezentului anunt.Operatorii economici vor lua toate masurile pentru a intra in posesia acestor documente
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos, nr6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str Stefan cel Mare, nr 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/ 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadru Consiliului Judetean Bistrita Nasaud
Adresa postala:  str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420080, Romania, Tel. 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2011 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer