Licitatie Publica - Furnizarea de produse lactate pentru prescolari si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat, jud Bistrita Nasaud
Anunt de participare numarul 80231/17.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de produse lactate pentru prescolari si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat, jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul gradinitelor si scolilor de pe teritoriul jud Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea si distribuirea de produse lactate pentru prescolari din gradinitele cu program normal de 4 ore si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Cantitatilor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 351, 165RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 15.06.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 40.000 lei: lot1- 14.000 lei, lot2- 7.200 lei, lot3- 7.200 lei, lot4- 7.300 lei, lot5-4.300 lei; Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei.
- licente de fabricatie pentru produsele ofertate (produse lactatelapte , iaurt, lapte batut e.t.c.), eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;
-autorizatie sanitara de functionare a unitatii eliberata de Directia de Sanatate Publica- Autorizatie sanitar veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala eliberate de Directia de Igiena si Sanatate publica veterinara sau echivalent;
- autorizatie sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru mijloacele de transport produse alimentare in care se precizeaza ca mijlocul de transport are capacitatea de refrigerare a produselor alimentare pe toata perioada transportului emisa de Directia Sanitar veterinara si Siguranta alimentelor sau echivalent-Fisa de evaluare a Unitatilor din Sectorul Laptelui din care sa rezulte calificativul bine emisa cu maxim 30 de zile de la data licitatieidin care sa rezulte conformitatea unitatii cu cerintele legislatiei sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor incadrarea unitatii in grupa de Sau echivalent
- Nota de constatareintocmita de catre serviciul veterinar cu cel mult 30 de zile de la data deschiderii licitatiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatiiprivind situatia financiara-Bilant contabilpeanul 2008
-Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indicatorii solvabilitate patrimoniala pe anul 2008( > 30%), lichiditate generalape anul 2008 ( >100 %) , profit pozitiv pe 2008- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim8.000.000ronPentru oferte partialeva fii : Lotul 1-3.000.000 leiLotul 2-1.400.000 leiLoul3-1.400.000 leiLotu 4-1.400.000 leiLotu 5-800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa privind experienta similara- Declaratie privind personalul de specialitate- Sa se prezinta lista cu personalul calificat insotita decopie dupa diplome care sa ateste studiile si calificarea in domeniul supus licitatiei.
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice , utilaje, echipament tehnic, baze de productiesi alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului tipul liniei tehnologice autorizate-Declaratie care sa contina informatii privind numarulde mijloace de transport cu dotarile necesare pentru a putea transporta produse lactate , sau contract de inchiriere pentru mijloacele de transport necesare .
- Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de imbuteliere zilnica a unitatii ,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contractcu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.550.000 ron si al carui obiect a fost furnizarea de produse similare .In cazul ofertelor partiale cerinta minima privind experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare cu : Lotul 1- 650.000 leiLotul 2- 250.000 leiLotul 3- 230.000 leiLotul 4- 270.000 leiLotul 5 150.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
faza finala a procedurii de licitatie deschisa licitatia electronica se va desfasura in data de 6.08.2009 pe durata unei runde de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S18-025282 din 28.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud , Piata Petru Rares, nr 1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant sau imputernicit al ofertantilor poate participa la sedinta de deschidere a licitatiei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
toata documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt; orice modificare sau clarificare la documentatia de atribuire se ataseaza prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos , nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str Stefan cel Mare, nr1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/ 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic din cadru Consiliului Judetean Bistrita Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1- 2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Fax: 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 10:00