Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de produse si preparate farmaceutice


Anunt de participare numarul 138865/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, jud. Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Grigore Constantin, Tel. +40 212083868, Email: [email protected], Fax: +40 212083841, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de produse si preparate farmaceutice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Voluntari, Jud.Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse si preparate farmaceutice in valoare de 425398.10 RON pana la 31.12.2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33611000-6-Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
204 loturi conform caietului de sarcini nr. 114
In conditiile existentei creditelor cu aceasta destinatie, autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea duratei de indeplinire a contractelor cu maxim 4 luni, in anul 2013, respectiv pana la data de 30.04.2013 si suplimentarea acestora la valoarea estimata, fara TVA, de 214.702, 69 lei.
Valoarea minima a intervalului, respectiv suma de 425398.10 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iar valoarea estimata maxima de 640100.79 lei contine si posibilele suplimentari.
Valoarea minima, de pana la 31.12.2012, este valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se elaboreaza si evalueaza ofertele.
Valoarea estimata fara TVA: intre 425, 398.1 si 640, 100.79RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Valoarea garantiei de participare este precizata, pentru fiecare lot, in anexa B a fisei de date- Se constituie prin virament bancar (la depunerea ofertei este obligatorie prezentarea, la vedere a unei copii a ordinului de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care la depunerea ofertei se prezinta, la vedere, in original. (formular din anexa nr. 10 - model pentru scrisoare de garantie participare).- Cont garantie S.I.E. - RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB. Cod fiscal: 10668016- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor .Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre ACHIZITOR, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.NOTA: La formularul ?Scrisoare de inaintare? ? formular din anexa nr. 13, se va atasa obligatoriu o anexa in care se vor enumera loturile pentru care s-a constituit garantia si se va specifica valoarea garantiei pentru fiecare lot in parte. 6% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.(formular din anexa nr. 12 - model pentru scrisoare de garantie buna executie).-Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului, respectiv 14.01.2013. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului. In cazul prelungirii valab contractului sau suplimentarea cantitatilor in cele 4 luni din 2013, garantia de buna executie va fi prelungita/majorata corespunzator
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pentru anul 2012 si fonduri obtinute de la CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
v Declaratie privind eligibilitatea - cerinta obligatorie: - prezentarea (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 1 Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
vDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - cerinta obligatorie: - prezentarea (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 2.Declaratia pentru neincadrarea in art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.
vCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta - cerinta obligatorie: - prezentarea (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 3.
vDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 -cerinta obligatorie: (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-prezentarea si respectarea prevederilorformularului din anexa nr. 4. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care respecta dispozitiile Ordinului nr. 170/2012, privind conflictul de interese, sunt: Popa Ion ? Director Directia de Logistica, Maruntu Felicia ? Director Economic, Tanase Catalin - Consilier Juridic, Grigore Constantin ? specialist in achizitii, membru al comisiei de evaluare.
vDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - cerinta obligatorie: - prezentarea (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul) formularului din anexa nr. 5. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
vDocumente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata - certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de A.N.A.F (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
-certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
NOTA: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu
* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata in limba romana vCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - cerinta obligatorie, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat, cu mai mult de 60 zile inainte de data depunerii ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator ? cerinta obligatorie.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
v Declaratie din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
- Nu se impune ca cerinta un nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
v Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- Nu se impune ca cerinta un nivel minim al valorii contractelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-87
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2012 11:00
Locul: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti de operatorii economici care au depus oferte si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: februarie 2013; septembrie 2013
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta, va solicita ofertantilor sa prezinte noi propuneri financiare in plic sigilat, la sediul precizat in adresa de solicitare;b) Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica);c) Modalitatea de departajare va tine cont de continutul ofertei, respectiv al propunerii financiare si tehnice, si nu de cerintele de calificare.d)Evaluarea ofertelor se va face, pentru fiecare lot (produs) in parte, la preturile unitare (fara T.V.A.) exprimate in LEI.CLAUZE CONTRACTUALE OBLIGATORII- obiectul contractului;
- pretul contractului si modalitatile de plata.- durata contractului;
- sanctiuni pentru neexecutarea culpabila a obligatiilor;
- obligatiile principale ale partilor;
- locul de prestare service;
- garantia de buna executie;
- NOTA: Obligatiile principale ale partilor se regasesc in proiectul de contract atasat la documentatia de atribuire;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conf. art. 2562 lit. b din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Informatii Externe ? Directia de Logistica
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Localitatea: Voluntari, Jud. Ilfov, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 212083868, Email: [email protected], Fax: +40 212083841, Adresa internet (URL): www.sie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer