Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZAREA DE PRODUSE SI REABILITARE SPATIU CHIRURGIE CARDIOVASCULARA


Anunt de participare numarul 63388/11.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: COJOCARU MIRCEA, Tel.0232/211427, In atentia: D-LUI COJOCARU MIRCEA, Email: [email protected], Fax: 0232/262569, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZAREA DE PRODUSE SI REABILITARE SPATIU CHIRURGIE CARDIOVASCULARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: IASI, STR. UNIVERSITATII NR.16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE PRODUSE SI REABILITARE SPATIU CHIRURGIE CARDIOVASCULARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33162200-5 - Instrumente pentru blocul operator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 135, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 62000 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA SAU ASOCIATI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 180 SI 181 DIN OUG 34/2006-DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE .FORMULAR 2 ORIGINAL
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA .FORMULAR 3 -ORIGINAL
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA(INCLUSIV PLATA CONTRIBUTIILOR SOCIALE)-ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE-ORIGINASL SAU COPIE LEGALIZATAPENTRU PERSOANE JURIDICE ROMANE:
-COPIE LEGALIZATA DUPA CERTIFICATULCONSTATATORPENTRU PERSONELE JURIDICE STRAINE:
-DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE /ATESTARE PROFESIONALA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI(VALOARE MINIMA IMPUSA DE 18500000 LEI FARA TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT DE INREGISTRARE A DISPOZITIVELOR MEDICALEEMIS DE MSP- PENTRU DISPOZITIVELE MEDICALE FABRICATE IN ROMANIA SAU DECLARATIE DE CONFORMITATE A PRODUCATORULUI, CONF. DIRECTIVEIMEDICALE 93/42/EEC
AUTORIZATIE DE LIVRARE DE LA PRODUCATORIN ORIGINAL SAU COPIE TRADUSA SI LEGALIZATA PE ANUL 2008
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE (VALOARE, PEROADA, BENEFICIARUL, LOCUL)
LISTA EXPERIENTA SIMILARA FURNIZARE PRODUSE (CEL PUTIN 3 CONTRACTE DE 3075000 LEI FARA TVA CUMULAT SAU UNUL DE 2000000 LEI FARA TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LACASIERIA UMF IASI, CAIETUL DE SARCINI SE RIDICA DE LA SERVICIU TEHNIC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 12:00
Locul: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T.POPA"- SERVICIU TEHNIC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE LICITATIE SI OFERTANTII SAU IMPUTERNICITI AI ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T. POPA"-OFICIU JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/301674, Fax: 0232/210582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE NEREGULI PRIVIND PROCEDURA DE ACHIZITIE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T. POPA"- OFICIU JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/301674, Fax: 0232/210582
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2008 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer