Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de puiet de sturioni din speciile parentale: morun (Huso huso), nisetru (Acipenser gueldenstaedti), pastruga (Acipenser stellatus), cega (Ascipenser Ruthenus)


Anunt de participare numarul 77950/22.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURA
Adresa postala: Str. NERVA TRAIAN nr.3, bl.M 101, et.9, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL MIHAI, Tel.021 6344429/33, Email: [email protected], Fax: 021 3326132, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de puiet de sturioni din speciile parentale: morun (Huso huso), nisetru (Acipenser gueldenstaedti), pastruga (Acipenser stellatus), cega (Ascipenser Ruthenus)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in punctele de deversare in Dunare stabilite de ANPA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 3, 200, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Popularea de sustinere a Dunarii cu pui de sturioni se face anual in perioada iunie-august
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea Programului pentru popularea de sustinere a Dunarii cu pui de sturioni stabilit in baza Ordinului comun al Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr. 262/18.04.2006 si al Ministerului Mediului si al Gospodaririi Apelor nr. 330/05.04.2006, publicat in Monitorul Oficial nr.385 din 04.05.2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03311000-2 - Pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intre 150000 si 800000 pui de sturioni din speciile parentale: morun (Huso huso), nisetru (Acipenser gueldenstaedti), pastruga (Acipenser stellatus), cega (Ascipenser Ruthenus)pentru o perioada de 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 3, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 70.000 leiprin scrisoare de garantie bancara ORIGINAL, valabila 30 de zile de la data deschiderii ofertelor sau ordin de plata in contul RO10TREZ7045005XXX006623 Sector 4
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul ANPA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia fara a legaliza asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului
Certificat fiscal eliberat de administratia Finantelor Publice privind platile catre stat
Certificat fiscal ptr. obligatiile fiscale locale
Operatorii economici straini vor face dovada documentelor solicitate prin traducerea si legalizarea acestora
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) Licenta de acvacultura pentru producerea de puiet de sturioni (morun, nisetru, pastruga) copie;
2)Autorizatia speciala pentru capturarea reproducatorilor de sturioni, in scopul producerii materialului biologic de populare a Dunarii;
3) Lista cu personalul calificat folosit in activitatea de producere a puietului de sturioni;
4)Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Formularul 4din Sectiunea III;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 13:00
Locul: Sediul ANPA - Bucuresti, sector 3, str. Nerva Traian, nr. 3, Bloc M101
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici desemnati de acestia in baza unei delegatii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a unui act nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic - ANPA
Adresa postala: Str. Nerva Traian nr 3, Bloc M 101(Cladirea CITY BUSINESS CENTER), et. 9, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031041, Romania, Tel.: 021 634.44 29 (30, 31, 32, 33), Fax: 0213326132, Adresa internet (URL): www.anpa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer