Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de servicii de telefonie si transmisie date pentru anii 2012 ? 2016


Anunt de participare numarul 131974/10.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Adresa postala: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL PANAIT, Tel. 0372.069.869, Email: [email protected], Fax: 0372.069.888, Adresa internet (URL): www.integritate.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: control administrativ
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de servicii de telefonie si transmisie date pentru anii 2012 ? 2016
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: sediul Agentiei Nationale de Integritate din b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 187, 056EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -contract subsecvent 1:38.970 euro fara TVA in perioada martie?decembrie 2012;
-contract subsecvent 2:46.764 euro fara TVA perioada ianuarie?decembrie 2013;
-contract subsecvent 3:46.764 euro fara TVA perioada ianuarie?decembrie 2014;
-contract subsecvent 4:46.764 euro fara TVA perioada ianuarie?decembrie 2015;
-contract subsecvent 5:7.794 euro fara TVA perioada ianuarie?februarie 2016.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de telefonie si transmisie date, pentru 53 abonamente, asa cum sunt aceastea detaliate in Caietul de Sarcini, cap. C, paragraful I, pentru o perioada de 48 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de servicii de telefonie si transmisie date, pentru 53 abonamente, asa cum sunt aceastea detaliate in Caietul de Sarcini, cap. C, paragraful I, pentru o perioada de 48 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 187, 056EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G.P.: 5000 lei. Daca se resp. contest., se va retine 4621, 75 lei. Valab. G.P.: 60 de zile de la deschid. of. G.B.E.: 2% din val. contr.sub., in lei la data semnarii contr.sub. IMM-50 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finan. se va face de la bug. de stat; semnarea contr. subs. se va face cu cond. exist. fond. prev. in bug. A.N.I.; - plata se va efectua cu OP in cont de trez. dupa primirea fact. fisc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 - 45 din cadrul sectiunii a 4-a, din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006;2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006;
4.Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
6.Cazier fiscal;7.Cazier judiciar;8.Certificat Constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa instanta competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Balanta lunara de verificare contabila la 30.11.2011;2. Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;2.Recomandari/ certificari/ confirmari;3. Autorizatia emisa de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM);4.Sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent;5.Sistem de management al securitatii informatiei, respectiv ISO 27001:2006 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criteriul tehnic
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2012 13:00
Locul: Sediul Agentiei Nationale de Integritate, din Bucuresti, b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta punctaje egale: daca ofertele ce prezinta punctaje egale, au cel mai scazut pret, se va solicita o noua propunere financiara din partea respectivilor operatori economici, in termen de cel mult 24 de ore de la evaluarea ofertelor, mentiune care va fi facuta si in procesul verbal de evaluare a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2011 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer