Licitatie Publica - Furnizarea de Servicii: Servicii de audit financiar pentru proiectul cu finantare in cadrul POSDRU2007/14/6.1/S/7 Sustinerea dezvoltarii comunitatilor de romi din Regiunile de dezvoltare Nord-Vest si Centru Romania.
Anunt de participare numarul 72539/20.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia Centrul de Resurse pentru Comunitatile de Romi
Adresa postala: Str. Tebei, nr. 21, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400305, Romania, Punct(e) de contact: Florin Moisa, Tel.+40 264 420474, Email: [email protected], Fax: +40 264 420470, Adresa internet (URL): www.romacenter.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: ONG
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de Servicii: Servicii de audit financiar pentru proiectul cu finantare in cadrul POSDRU2007/14/6.1/S/7 Sustinerea dezvoltarii comunitatilor de romi din Regiunile de dezvoltare Nord-Vest si Centru Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: FUNDATIA CENTRUL DE RESURSE PENTRU COMUNITATILE DE ROMI, CLUJ NAPOCA
str. Tebei, nr. 21, Cluj Napoca, cod postal 400305
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de Servicii: Servicii de audit financiar pentru proiectul cu finantare in cadrul POSDRU2007/14/6.1/S/7 Sustinerea dezvoltarii comunitatilor de romi din Regiunile de dezvoltare Nord-Vest si Centru Romania.
Auditorul financiar independent poate fi orice persoana fazica sau juridica inscrisa in Registrul auditorilor financiari activi, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) pe anul respectiv;
auditorul financiar independent sa nu fi fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR.
Se vor realiza un numar de 14 rapoarte de verificare a cheltuielilor aferente fiecarei cereri de rambursare;
Durata proiectului este de 3 ani (decembrie 2008 noiembrie 2011). Se vor efectua urmatoarele operatii:
1. cate un raport de verificare a cheltuielilor aferente fiecarei cereri de rambursare intermediara
2. cate un raport de verificare a cheltuielilor cumulate pentru cererile de rambursare pe fiecare an de implementare a proiectului.
3. un raport final.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza un numar de 14 rapoarte de verificare a cheltuielilor aferente fiecarei cereri de rambursare;
Durata proiectului este de 3 ani (decembrie 2008 noiembrie 2011). Se vor efectua urmatoarele operatii:
1. cate un raport de verificare a cheltuielilor aferente fiecarei cereri de rambursare intermediara
2. cate un raport de verificare a cheltuielilor cumulate pentru cererile de rambursare pe fiecare an de implementare a proiectului.
3. un raport final.
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect/program finantat din fonduri comunitare FSE POSDRU.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006.Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in copie conforma cu originalul, semnata si stampilata. Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR. Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea Activ pentru anul respectiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008 semestrul I), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie) si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica.
CV-uri ale tuturor auditorilor implicati in derularea contractului in format european.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2 - POSDRU2007/14/6.1/S/7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2009 14:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante, Fundatia Centrul de Resurse pentru Comunitatile de Romi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii vor prezenta imputerniciri din partea Ofertantilor pe care ii reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect/program finantat din fonduri comunitare FINANTARE NERAMBURSABILA POSDRU DIN FONDURI STRUCTURALE - FONDUL SOCIAL EUROPEAN
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: str Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: str Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 17:03