Licitatie Publica - furnizarea de tonere, drum-uri, pentru imprimantele, copiatoarele, fax din dotarea DGFP Hunedoara
Anunt de participare numarul 47617/25.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str.1 Decembrie nr. 30, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Punct(e) de contact: Ioan_Mircea Alexa, Tel.0254 233363, In atentia: operatorilor economici, Email: [email protected], Fax: 0254 232797
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea de tonere, drum-uri, pentru imprimantele, copiatoarele, fax din dotarea DGFP Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul DGFP Hunedoara, Deva, str. 1Decembrie nr. 30
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 450, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia trimestrial sau ori de cate ori este necesar, in functie de bugetul aprobat cu destinatia cheltuieli materiale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia acord cadru pe o perioada de 24 luni, in urma aplicarii procedurii de licitatie deschisa cu minim 5 operatori economici, atribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii semnatari ai acordului cadru. Reluarea competitiei se face in functie de necesitatile autoritatii contractante si in functie debugetul aprobat. Obiectul reluarii competitiei este pretul tonerului/bucata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea este aproximativa, necesara pentru o perioada de 24 de luni, pentru desfasurarea activitatii DGFP si Trezoreriilor din judetul Hunedoara
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.05.2008 pana la 10.05.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat ,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societati comerciale, asocierea mai multor operatori economici in scopul de a depune candidaturasau oferta comuna, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiie privind eligibilitatea - formular B1
Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ce obiect de activitateare societateaPentru persoane juridice straine- documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoanajuridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale - formular B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
- lista cu principalele livrari de produse sau produse similare in ultimii 3 ani
- certificatede calitate tonere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 12:00
Locul: Sediul DGFP din Deva, str. 1Decembrie nr. 30, Palat Administrativ, etaj I., Sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE CATRE OPERATORII ECONOMICI CARE PARTICIPA LA LICITATIE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
LA curtea de apel, sectia contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante - Exercitarea cailor de atac se face in 5 zile de la primirea solutionarii contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: STR. Avram Iancu, bl. H3, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330025, Romania, Tel.0254/219544, Fax: 0254/232797
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 08:49