Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea de uniforme de serviciu


Anunt de participare (utilitati) numarul 77356/13.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.0212041408, Fax: 0212014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizarea de uniforme de serviciu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de uniforme de serviciu dupa cum urmeaza:
A) Lot I.a.1.) Sacou barbati in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
a.2.) Pantalon barbati in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
a.3.) Sacou dama in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
a.4.) Fusta dama in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
a.5.) Pantalon dama in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
B) Lot II.b.1.) Camasa cu maneca lunga barbati in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
b.2.) Camasa cu maneca scurta barbati in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
b.3.) Camasa cu maneca lunga dama in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
b.4.) Camasa cu maneca scurta dama in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
C) Lot III.c.1.) Pantofi piele dama in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
c.2.) Pantofi piele barbati in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
c.3.) Ghete piele dama in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
c.4.) Ghete piele barbati in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
D) Lot IV.d.1.) Pulover bleumarin damain cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini;
d.2.) Pulover bleumarin barbati in cantitatile si cu caracteristicile prevazute in Caietul de Sarcini.
Coduri CPV: 18222100-2; 18234000-8; 18232000-4;18332000-5; 18813000-1; 18235100-6
Oferta poate fi depusa pentru lotul I, lotul II, lotul III sau lotul IV ori pentru toate loturile. Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele din lotul pentru care se depune oferta, cu toate specificatiile indicate in Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222100-2 - Costume (barbati); taioare (femei) (Rev.2)
18232000-4-Fuste (Rev.2)
18234000-8-Pantaloni (Rev.2)
18332000-5-Camasi (Rev.2)
18813000-1-Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A) Lot I.a.1.) Sacou barbati - 136 buc;
a.2.) Pantalon barbati - 272 buc;
a.3.) Sacou dama - 54 buc;
a.4.) Fusta dama - 54 buc;
a.5.) Pantalon dama - 54 buc;
B) Lot II.b.1.) Camasa cu maneca lunga barbati - 272 buc;
b.2.) Camasa cu maneca scurta barbati - 272 buc;
b.3.) Camasa cu maneca lunga dama - 108 buc;
b.4.) Camasa cu maneca scurta dama - 108 buc;
C) Lot III.c.1.) Pantofi piele dama - 54 buc;
c.2.) Pantofi piele barbati - 136 buc;
c.3.) Ghete piele dama - 54 buc;
c.4.) Ghete piele barbati - 136 buc;
D) Lot IV.d.1.) Pulover bleumarin dama- 54 buc;
d.2.) Pulover bleumarin barbati - 136 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 237, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant part: 900lei-LotI, 475lei-LotII, 836lei-LotIII, 162lei-Lot IV prin scris garant banc sau OP.Garant de buna exec=10%, prin scris garant banc
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafelor H1 si H2 din documentatia de atribuire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul primariei;Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC.Pentru persoane juridice straine documente similare celor inscrise la capitolul I paragraful H.1.3. din documentatia de atribuire si documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica conform paragrafului H.2.2. din documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie de livrare a produselor ofertate.(Formular H2 Sectiunea IV).
Se solicita ca ofertantul sa fie autorizat de catre producatorul/producatorii sau de catre importatorul/importatorii autorizati de catre producator sa livreze produsele ofertate.
In dovedirea indeplinirii acestei conditii, se vor prezenta autorizatia/autorizatiile de livrare a produselor ofertate din partea producatorului/producatorilor sau din partea importatorului/importatorilor autorizati de catre producator (Formular H2 din Sectiunea IV) insotite de contractele pe care ofertantul le are cu producatorul/importatorul-copie.
Autorizatiile trebuie emise pentru Loturile I, II si III.In cazul in care autorizatiile nu sunt redactate in limba romana, se va prezenta si o traducere autorizata a acestora in limba romana.
2.Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce a avut ca obiect furnizarea de produse prevazute la Lotul I si/sau Lotul II si/sau Lotul IIIcu o valoare minima de 80.000 lei pentru Lotul I;40.000 lei pentru Lotul II;80.000 lei pentru Lotul III Ofertantul poate indeplini cerinta impusa si prin prezentarea a 3 contracte distincte, respectiv unul avand ca obiect furnizarea produselor prevazute la Lotul I, unul avand ca obiect furnizarea produselor prevazute la Lotul II precum si unul avand ca obiect furnizarea produselor prevazute la Lotul III.
In acest sens, se va completa Formularul H3 din Sectiunea IV pentru fiecare contract, care vor fi insotite, de contractele respective.Formularul H3 va fi insotit in mod obligatoriu de recomandare din partea beneficiarului indicat in fisa de experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantul trebuie sa indeplineasca obligatoriu urmatoarele cerinte minime privind implementarea unui sistem de management, in conformitate cu standardele recunoscute pe plan international, respectiv: 1. Sistemul de management al calitatii: Producatorul produselor ofertate trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform ISO 9001:2000.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2000 pe numele producatorului pentru Loturile I, II si III, in copie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041408, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2009 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer